Mooie Strat Jutter, ik hoop dat deze langer dan gemiddeld in je huis woont. Gefeliciteerd!
Op die onderste foto zie je trouwens goed de aflopende tunerpoles.
Mooie Strat Jutter, ik hoop dat deze langer dan gemiddeld in je huis woont. Gefeliciteerd!
Op die onderste foto zie je trouwens goed de aflopende tunerpoles.
Sluit me hier bij aan, congratz!
Die aflopende tunerpoles waren me eigenlijk zelfs nooit opgevallen.
Hetgeen me wel direct opviel toen ik 'm kocht (ging eigenlijk voor 'n hotrod of RI) waren de goed klinkende PU's. Alle andere (incl deze van de HR) klonken zo 'iel' tegen deze van de EJ. Keuze was snel gemaakt!
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 9 september 2016 om 15:49
Kris
Wat een heerlijke strat, ik was ff bang dat het een squiert was🙈
Gefeliciteerd en nu flink de stukken nitro uit die body spelen 💪
Prachtige EJ. Ik vermoed dat hij elke Squier eruit speelt.![]()
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Gefeliciteerd, man. Een beauty, want ik val op rood (als je je dat nog kan herinneren ...)
Ik heb voor mijn cp 60 maar een little 59 besteld. Als dat werkt, kan ik mijn HH tele nog gebruiken als les paul substituut en moet ik maar een hele nette vintage op de kop zien te tikken als mijn strat. Wat we in de band spelen is niet helemaal echt mijn stijl. De 2 gitaren die ik nu heb moeten dan gewoon functioneel zijn, en om mijn eigen Srv, Hendrix, Mayer, Knopfler, Gilmour, ..... te spelen zou ik dan een echte dikke vintage strat willen kopen. Als het maar minstens een 9,5 radius is. Misschien een EJ testen mja who knows.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Favorieten/bladwijzers