Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 515 van 593 EersteEerste ... 15415465505513514515516517525565 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.141 t/m 5.150 van 5928
    Senior Member

Standaard

Gewoon eens testen, want de een vindt Fender-pickups zwaar oké en de ander stopt er al gauw iets anders in. Ik behoor trouwens tot de laatste categorie.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 8 september 2016 om 00:35
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    De Hss elite heeft een gebalanceerde set meende ik te lezen hoor!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
    Oh ok, sorry dan, ik ga wel naar een forum met mijn bevindingen

Standaard

Ik lees hier in dit topic dat strats uit verschillende periodes andere pick-ups mee hebben gekregen, kan iemand hier mij vertellen welke er op een American Standard uit 1996 zaten? ( die zitten nu namelijk in mijn andere strat, een Dick Dijkman).
    Bij voorbaat dank.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik lees hier in dit topic dat strats uit verschillende periodes andere pick-ups mee hebben gekregen, kan iemand hier mij vertellen welke er op een American Standard uit 1996 zaten? ( die zitten nu namelijk in mijn andere strat, een Dick Dijkman).
    Bij voorbaat dank.
    In 1996 Standard zaten er flatlevelpoles Alnico V pu's, waarbij de middelste reversed wound was.

Senior Member

Standaard

In de standard strat uit 1995 zaten ook alnico 5 pu's, met flat oole pieces. Ik vond ze 3x niks, zo dood als een pier klonken die.

Senior Member

Standaard

...en nog ff over de elite hss serie, van fender, zelfde verhaal. Bijna 2K nieuw, en die shawbucker is ook niet m'n smaak. Voor 2 ruggen heb je mooiere alternatieven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    ...en nog ff over de elite hss serie, van fender, zelfde verhaal. Bijna 2K nieuw, en die shawbucker is ook niet m'n smaak. Voor 2 ruggen heb je mooiere alternatieven.
    zoals?
    Ik vind die vintages ubergeil maar niet ne fretboardradius, en ook niet echt het stevogere rockmojo zoals een hss.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Laat iets door smitty bouwen, in h-s-s, tien klasses beter dan die elite qua afwerking en geluid, voor dezelfde prijs.
    Dikke aanrader...

Senior Member

Standaard

Ik wil die Elite niet afkraken, want ik heb er nooit op gespeeld. Ik vind ze alleen erg duur geworden. Als je dan ook nog pickups vervangt, loopt de eindrekening dik over de 2000 euro.

Je kunt iets laten bouwen, maar dat wil niet zeggen dat het altijd een mojo-plank wordt.

Goedkoop: bouw een CP60 om.
    Hoge kwaliteit: test eens de Suhr Classics. Ik ben daar best van onder de indruk. Haar Guitars heeft verschillende HSS hangen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Laat iets door smitty bouwen, in h-s-s, tien klasses beter dan die elite qua afwerking en geluid, voor dezelfde prijs.
    Dikke aanrader...
    Ziet er aantrekkelijk uit iig. Ik wil deze, maar dan Daphne Blue en relic

Iemand bekend met Folreden btw? Speelt één van de 3 J's en Hans Meulendijk op. Prijzen lijken daar iets lager te liggen en ziet er ook prima uit wmb.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten