Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 513 van 593 EersteEerste ... 13413463503511512513514515523563 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.121 t/m 5.130 van 5928
    Senior Member

Standaard

proficiat met je nieuwe aanwinst.
    Soms, heel soms heb je inderdaad eens van die mazzeltjes.
    Zo heb ik eens een Gibson SG gekocht met van alles erbij. Nadat ik die andere spullen weer verkocht had, heeft die SG me netto 400 eurootjes gekost. En het was een echte Gibson, geen Chinese namaak.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AC3D Bekijk bericht
    2003 Splattercaster, Nummer 445 van de (vermoedelijk) 500.
    Heerlijk gitaartje

Tof.... Ik heb er ook één.... waar vind ik het 'volgnummer'??? Jij zegt 445... waar kan ik dat nr. vinden?
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Hallo dames en heren!
    Kan iemand mij hier helpen aan een eerlijke mening over de elite series HSS strat?
    Ik lijk hier nergens een goede mening te vinden over de tone van de nieuwe pickups.
    Momenteel heb ik een CP 60 strat en ik wil graag een HSS Am standard bijkopen.

Ik vraag me enkel af welke de beste optie is, Am standard of de elite versie.
    Eerst had ik mijn oog laten vallen op de vintage serie, maar ik vind de 7.25 radius toets geen goed idee.
    Ik zou eventueel ook een SSS strat kunnen nemen en een rail of 59 SD in de brug van mijn CP60 kunnen bouwen.

dilemmas dilemmas

Senior Member

Standaard

Deze geen idee?

http://www.bax-shop.nl/elektrische-g...peMaAiA58P8HAQ

Heeft Bax ook in Candy Apple red in rosewood toets uitvoering. Filmpjes staan erbij hoe ze klinken.

Standaard

Huh, waar halen ze dit model nu weer?
    Ik surf al enkele dagen op de site van bax en deze was me nog niet opgevallen.
    Wel heel erg scherp geprijsd!

Senior Member

Standaard

Is net uit en gelimiteerde versie. Fender heeft zoveel types dat je er helemaal dwaas van wordt😂
    Zeker scherpe prijs.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Is net uit en gelimiteerde versie. Fender heeft zoveel types dat je er helemaal dwaas van wordt��
    Zeker scherpe prijs.
    Vertel mij wat, ik word er helemaal gek van!

Standaard

Ik koop niet elke dag een gitaar van rond de 2000€!
    Moet je weten dat ik ook nog een haat liefde verhouding heb met les paul, en dat het bezitten
    van een echte Gibson toch ook een aantrekkelijk idee is. CHUCK!!!!

Senior Member

Standaard

Dat is de USA Pro, een 'abgespeckte' Standard. De prijs is aantrekkelijk.

Ik heb een HSS Am. Standard in sienna sunburst gehad. Dat was een goede gitaar (essen body, rosewood toets) met een stabiele trem en de S1-switch. Op de een of andere manier pakte hij me uiteindelijk toch niet zo. Hij kon ook niet aan mijn MXG tippen. Maar, het ene exemplaar is het andere niet. Gewoon eens gaan testen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Ik zou in het geval van de ts een humbucker in de classic player prakken, omdat hij die fijn vindt spelen.
    Daarnaast zou ik, als je een budget van 2K eens kijken naar iets van een Maybach Stradovari. Mits de toetsradius 9,5 of hoger is, misschien ook een mooie optie.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten