Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 32 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 311
    Senior Member

Standaard

Ik zeg: een superstrat is op een stratocaster gebaseerd model met enkele of veel modificaties. Dat gaat van pickups, bruggen, schakelingen, frets tot gebruikte houtsoorten die kunnen afwijken van de classic Fender-combinatie (essen/elzen body, maple neck, maple of rosewood toets). Sommige superstrats hebben een setneck. Het kan dus van alles zijn. Een Charvel, Jackson, Valley Arts, Suhr, Tom Anderson, een Blade R4 of gewoon een gepimpte Fender USA standard.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

RH4 heeft ook maar 22 frets.

Senior Member

Standaard

Tis allemaal de schuld van Eddie. En van Floyd. En Larry.
    En Steve V. gaat ook niet helemaal vrij uit.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Vergeet Joe S niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp speel je dit nummer volledig met barré akkoorden? Ook zonde.
    capo 1ste fret.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Senior Member

Standaard

O ja, dat kan natuurlijk ook nog.
    Ik zat te denken he....tijdens de use your illusion tour van guns n roses speelde slash dit nummer op zo'n sg doubleneck. Ik meen me te herinneren dat die gitaar om een of andere reden maar 20 frets had, dus misschien die live versies eens checken voor inspiratie?

Standaard

Bon, een maand later en een update. De tele komt minder en minder uit de tas. Ik ben WEER terug naar mijn stratocaster baginnen grijpen. Het lijkt als een magnetisch veld!

Een strat klinkt toch echt lekker aahhhhh. Wetende dat ik MAAR op een cp 60 speel met bwah elementen.

Ik was een het denken, Ik heb wel best wat fondsen beschikbaar door allerlei werkjes te doen en men zeewateraquarium te verkopen.
    Misschien moet ik maar eens uitkijken naar een echte volwaardige strat!

De pickups in een Am S zijn fat 50 'ies.
    Volgens mij kan je daar nog beter mee rocken! Als ik dan in de CP 60 een little 59 of zoiets steek in de brug aangevuld met ..... in de neck en middle heb ik volgens mij mijn 2 droomgitaren!

Iemand die me iets kan zeggen over de nieuwe pickups in de elite series? Vooral qua sound dan en hie breed deze inzetbaar zijn?

Standaard

Waarom koop je niet gewoon een tweedehands Squier Classic Vibe?
    Doen niets onder voor een echte. Dat USA gelul....
    Goeie elementen dr in en HATSEFLATS!

Standaard

Omdat USA geen gelul is. een CP is ook een goede gitaar. Ik weet van mezelf dat ik na een squier ook niet stop met GAS'sen voor een Amerikaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Omdat USA geen gelul is. een CP is ook een goede gitaar. Ik weet van mezelf dat ik na een squier ook niet stop met GAS'sen voor een Amerikaan.

Tja als je toch in de markt bent kun je t beste gewoon groot denken Je kunt trouwens een USA op mp wel voor rond de 700 krijgen. Denk alleen niet dat je dan de fat 50's hebt.

De fat 50's hebben ten opzichte van de texas specials iets minder output, de texas specials zijn iets feller. Ik vind ze beiden wel wat hebben. Bij de fat 50's vind ik de brug pickup mooier klinken, bij de texas specials vind ik het hals element weer mooier. T is puur smaak. Ik schat dat er wel meer mensen voor de fat 50's zouden gaan. Pak youtube er maar eens bij en zoek naar een filmpje waar ze beiden in voor komen. Of anders zelf naar de winkel en beiden uitproberen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten