Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 38 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Met een mooie verdeling ook:
    jutter 37
    Brad 37
    Joost de Ruig 34
    Brum 31
    Erik de Perik 25
    Han S 14
    Tabula Rasa 9
    Mitch 6
    pimmetje 4
    Kim Wilson 2
    Pepe 2
    almarvk 1
    D3nnis 1
    arcane 1

Waarvan de onderste 5 volgens mij alleen langskwamen met het advies nu eindelijk gewoon eens te op te houden met reageren op brad .
    (eigenlijk de onderste 7 )
    Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.

Dictator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik wou dat ik zulke aantallen tetten tot mijn beschikking had!
    De keuze is dan reuze!

Dictator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Leuk hoor, zo'n rapportage maar vergeet niet dat er juist ook veel positief gereageert werd en die toevoeging mis ik hier wel. Ik sta op een gedeelde 1ste plaats (ja ja!) maar ook ik heb steeds geprobeert om Brad positief te benaderen. Uiteindelijk kreeg ik ook veel bagger van Brad over mij heen dat ik dat niet van hem hoefde te pikken. Vandaar mijn 37 reacties. In mijn ogen zegt dit genoeg.
    Snap ik. En de PM's die ik zag waren echt niet mals. Ook niet helemaal mijn stijl om zo in het geniep zulke vuile berichten te sturen. Doe het lekker openbaar en wees eerlijk naar elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar een discussie voeden via de achterkant kan ik ook niet echt begrijpen. Ben alleen bang dat op deze manier Brad benaderen geen enkel resultaat op gaat leveren, behalve veel gezeik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Snap ik. En de PM's die ik zag waren echt niet mals. Ook niet helemaal mijn stijl om zo in het geniep zulke vuile berichten te sturen. Doe het lekker openbaar en wees eerlijk naar elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar een discussie voeden via de achterkant kan ik ook niet echt begrijpen. Ben alleen bang dat op deze manier Brad benaderen geen enkel resultaat op gaat leveren, behalve veel gezeik.
    Ook hier even voor alle duidelijkheid om misverstanden te voorkomen; ik heb geen enkele bericht verstuurd. Ik ben niet achterbaks. Van mij hoor je het recht in je face.

Dictator

Standaard

Ik mis nu al het miskwoot topic...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Ik mis nu al het miskwoot topic...
    Ik mis Bert......

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Kijk, feiten en cijfers: daar kun je wat mee. Naast je neerleggen, of er daadwerkelijk over nadenken

Het enige dat ik er nog aan wil toevoegen (het meeste is al bij herhaling gezegd), is dat er van meerdere kanten wordt gezegd: "ja het ligt aan Brad maar daar zeggen jullie niets van". Kijk, dit topic is een plek waar de mods nu zichtbaar aktief zijn en dat zijn er vaak wel meer. Maar er gebeurt genoeg achter de schermen, in PB's of met reacties op rapportages. Of juist het totale gebrek aan reactie op een rapportage, dat is ook een vrij duidelijk signaal. Daar begon Han dit draadje ook voor: je kan wel tot drie keer toe rapporteren, als er niets mis is met een topic gebeurt er niks mee. Tót dat het de zoveelste bitchfight wordt, dan kieperen we het gewoon weg zodat niemand meer door pagina's gezeur hoeft heen te lezen.
    Concluderend: er wordt niemand in bescherming genomen, dat hebben we nog nooit gedaan en doen we nu ook niet. Er wordt ook niemand in een hoekje gedrukt, er wordt wél zeer duidelijk aangegeven: kijk naar je eigen postgedrag en hang niet de moraalridder van het forum uit. Een nutteloos topic behoeft geen reacties, dat zakt weg. Iedereen blij.
    Zout toch op man, wie hangt hier nou continu de moraalridder uit. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. En als er iemand is die er elke keer als de kippen bij is om z'n moraal te verspreiden in dit soort topics... Ik zei het eerder al, als de rook is opgetrokken, dan komen de heilige boontjes boven zetten. Zogenaamd niet meedoen met dit soort topics, maar wel eventjes gauw iemand de les lezen. Hoezo moraalridders.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ff terugbladeren naar je eerste vijf posts (eerste vier gericht aan brad) in dit topic:

precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....
    -----

Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???
    -----

Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)
    -----

Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!
    -----

Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
    a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
    b) een ban voor het leven krijgt
    -----
    De positieve toon die je vanaf punt nul probeert neer te zetten, druipt er inderdaad vanaf!
    Dank je dat je ons nog even op dat stukje kwalitatieve informatie naast de droge cijfers wijst!
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Senior Member

Standaard

Hij houdt het wel netjes, staat in post drie. Dat is alvast iets positiefs...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Ff terugbladeren naar je eerste vijf posts (eerste vier gericht aan brad) in dit topic:

precies! rare berichten stuur jij trouwens rond.....
    -----

Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???
    -----

Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)
    -----

Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!
    -----

Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
    a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
    b) een ban voor het leven krijgt
    -----
    De positieve toon die je vanaf punt nul probeert neer te zetten, druipt er inderdaad vanaf!
    Dank je dat je ons nog even op dat stukje kwalitatieve informatie naast de droge cijfers wijst!
    Je weet drommels goed dat het toen al ergernis alom was! Beetje een kutstreek van je om mij hier zo af te schilderen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten