Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Begin je weer met die onzinnige aantijgingen ? Maar dit topic heeft al lang genoeg geduurd wat mij betreft , Mitch heeft wijze woorden gesproken en daar laat ik het verder bij

Of willen je nog een overzicht met van quotes met al die keren dat ik vreselijk ben uitgescholden , dan ben ik morgen nog niet klaar
    Onzinnig? Niet waar? Ik kan hier zo die troep van je neer pleppen hoor! Nu ga je het ontkennen? Wat een dweil ben je toch!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Als jij zit te verkondigen, via PB, dat je ten strijde wilt gaan trekken tegen de gevestigde orde, wie dat ook moge zijn, dan heb je inderdaad stront in je bek.
    Euhh, het ging nog wel iets verder. Er werdt via PB ongegeneerd zieltjes geworven die voor het karretje van meneer moesten worden gespannen, om samen ten strijde te trekken. En vanaf het moment dat daar niet op werd ingegaan werd ik als persona non grata door meneer gezien en kreeg herhaaldelijk via PB verwenzingen naar mijn hoofd.

Nu wordt als argument steeds opgeworpen dat meneer slechts met gelijke munt terug betaald, maar ik heb hem uitgenodigd om 1, zegge één pb of posting te laten zien waarin ik hem uitscheld of krachttermen toeschrijf.

Senior Member

Standaard

Nah weet je Brad. Ik geef me ook gewonnen. Intellectueel ben ik ruim je meerdere, maar op het gebied van bitch-fights kan ik heel veel van je leren. Dit wil ik niet en dat gaat ook niet gebeuren. Ik snap ook dat je dit 'jammer' vindt, want het biedt je minder grip. Echt tragisch dat je zoveel vaak goed bedoelde raad volledig in de wind slaat en denkt dat je als 'loser' beter voor de dag komt.

Senior Member

Standaard

Te triest voor woorden!

Banned

Standaard

Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is

Senior Member

Standaard

Joost wanneer jij het opneemt voor iemand die in een on topic topic zegt dat bepaalde pluggen prima in mijn aars passen dan weet ik niet wat erger is
    Joost zal daar ongetwijfeld zijn goed bedoelde redenen voor hebben gehad. (ik vind het trouwens best wel een leuke opmerking

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Nah weet je Brad. Ik geef me ook gewonnen. Intellectueel ben ik ruim je meerdere, maar op het gebied van bitch-fights kan ik heel veel van je leren. Dit wil ik niet en dat gaat ook niet gebeuren. Ik snap ook dat je dit 'jammer' vindt, want het biedt je minder grip. Echt tragisch dat je zoveel vaak goed bedoelde raad volledig in de wind slaat en denkt dat je als 'loser' beter voor de dag komt.
    Misschien ben je intellectueel mijn meerdere dat zou best kunnen , misschien ook niet dat kun je zo online namelijk niet beoordelen maar ik heb al gezegd ik heb al genoeg energie in dit topic gestopt en verder verwijs ik naar mijn eerdere posts en naar de posts van Mitch die ik als zeer raak beschouw

Senior Member

Standaard

Misschien ben je intellectueel mijn meerdere dat zou best kunnen , misschien ook niet dat kun je zo online namelijk niet beoordelen maar ik heb al gezegd ik heb al genoeg energie in dit topic gestopt en verder verwijs ik naar mijn eerdere posts en naar de posts van Mitch die ik als zeer raak beschouw
    Jij vind alles 'raak' zelfs zo'n slome kut chorus

Senior Member

Standaard

Joh, z'n onderschrift spreekt al boekdelen. Betreffend persoon en z'n innerlijke ik is/zijn er nog trots op ook dat ie er een sport van maakt om perse zich af te zetten tegen, in zijn ogen, de gevestigde orde.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten