Heb de gitaar in handen gehad deze week. Mooi afgewerkt en klinkt akoestisch heel rijk, veel sustain ook! Wederom gefeliciteerd Joost!
Heb de gitaar in handen gehad deze week. Mooi afgewerkt en klinkt akoestisch heel rijk, veel sustain ook! Wederom gefeliciteerd Joost!
--------------------------------------------------------------------------------------
Rock&Roll!
2016 v.o.s. , zelden zo'n mooi instrument gezien, maar nu headless.....![]()
Ik ben ontzettend verliefd geweest op de Roadworn Tele, zo'n sexy witte body met zwarte slagplaat, Wide range, lekkere grote kop: helemaal stoer. Getest bij een winkel en helemaal gedesillusioneerd, zag er nep uit en de elementen klonken brak om van de functie van de pots nog maar te zwijgen. Amper bruikbaar, doffer, dofst.
Zo'n goeie shiny poly reissue is veel beter, dat waren de originele ook. Maar afhankelijk van hoe de gitaar bevalt moet ik je toch aanraden eens naar een moderne upgrade van de pickups te kijken, want er zijn genoeg aanbieders die knap dichtbij komen. En die sound is zoals gezegd écht something else.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een sexy blondje en geloof me, die had geen upgrade nodig. Was leuk voor even, maar on the long run, bleek een soulmate veel bevredigender. Waarom denk je dat ik mijn JV52 al 32 jaar heb?![]()
Favorieten/bladwijzers