Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 52 van 52

Discussie: SG bling bling

Senior Member

Standaard

Ja, dat je dat weet Pepper.
    Ik geloof dat die gitaar niet zo aan Akkerman besteed is. Speelt er een keer op voor de beleefdheid en dan weer onder het bed.
    Ik volg er nu eentje in Japan die SG. Dat gaat hem natuurlijk niet worden met al die import ertussen. Maar ze enkel opsporen is al leuk op zich.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Die zijn gaaf ! Zelfs Jan A heeft er zo eentje. Was dat niet een cadeautje voor reserve?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja, dat je dat weet Pepper.
    Ik geloof dat die gitaar niet zo aan Akkerman besteed is. Speelt er een keer op voor de beleefdheid en dan weer onder het bed.
    Ik volg er nu eentje in Japan die SG. Dat gaat hem natuurlijk niet worden met al die import ertussen. Maar ze enkel opsporen is al leuk op zich.

Reserve???????
    Ik heb twee keer een optreden van Jan Akkerman bijgewoond. Daar zat zeker een jaar of 20 tussen (ik kan er een paar jaar naast zitten). Beide keren speelde Jan op die SG. En beide keren brak hij een snaar en in beide gevallen had hij geen andere gitaar bij zich en ging hij doodleuk op het podium een snaartje verwisselen. Maar dus wel beide keren deze gelige SG met de 3 humbuckertjes. Kan geen toeval zijn. Ik denk dan ook dat die gitaar wel degelijk aan Jan besteed is.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten