Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 93
    Senior Member

Standaard

Ík heb het apparaat al genoemd, zie een paar posts terug, maar de Atomic Amplifier lijkt me bepaald niet verkeerd en is nog redelijk betaalbaar. Kan mee in je rugzak, dus het is geen backbreaker. On stage direct in de mixer en terug via de monitors of je 'in ears'. Wil je een gitaarbox, kies dan een lichtgewicht kast met een fullrange speaker. Enfin, genoeg over te lezen op internet.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Er zijn wel niet zoveel dealers die die amplifire verkopen. Je moet dan al online bestellen bij Andertons.

Senior Member

Standaard

Ik zou zo'n ding toch eerst even willen testen. Hangt op interweb ook een vreemd sfeertje rond het dat ding en z'n fabrikant.

Senior Member

Standaard

Wat bedoel je met " vreemd sfeertje" ?

Senior Member

Standaard

Op het BKP-forum heeft een member een Amplifier gekocht. Hij had zo'n BluAmp1, maar dat was het allemaal net niet. Over de Amplifire is hij wel tevreden.
    Twee centen
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Wat bedoel je met " vreemd sfeertje" ?
    Heb een tijdje terug, naar aanleiding van berichten hier eens wat opgezocht en toen bleek er nogal wat gedoe te zijn tussen lui op een Kemper forum en de eigenaar van het bedrijf die Amplifier produceert. Maar goed, ik zou 'm eerst willen testen.

Senior Member

Standaard

Ik heb net die filmpjes van Brett Kingman beluisterd. Nee, niet voor mij, ik hoor gelijk een digitale signature in het signaal en als je dat eenmaal hoort krijg je hetr niet meer uit je hoofd.

Standaard

Nooit gedacht over een head + cab?

Je zet 1 cab boven (misschien een kleinere 1x12 ofzo), en 1 in de garage of het repetitiehok (2x12 of 4x12 ofzo) en je neemt gewoon je head mee elke keer. Dat is toch veel handzamer denk ik.
    Plus als je toch op verplaatsing moet spelen staat de grote zware cab al klaar naast de auto om te vertransporteren...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb net die filmpjes van Brett Kingman beluisterd. Nee, niet voor mij, ik hoor gelijk een digitale signature in het signaal en als je dat eenmaal hoort krijg je hetr niet meer uit je hoofd.
    Het gaat natuurlijk nooit klinken als een oude Deluxe, maar voor dat geld vind ik het best een goede tool. Zegt iemand die alles analoog/met buizen heeft....

Senior Member

Standaard

Ik vind het overdrive geluid niet mooi, klinkt kunstmatig.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten