Mensen gebruiken voor verschillende accounts vaak dezelfde emailadressen en logins.
Heb je die van GN, dan kun je matchen op emailadres van een ander account en daar het wachtwoord van gebruiken
TIP: gebruik voor elk account een ander wachtwoord.
Mensen gebruiken voor verschillende accounts vaak dezelfde emailadressen en logins.
Heb je die van GN, dan kun je matchen op emailadres van een ander account en daar het wachtwoord van gebruiken
TIP: gebruik voor elk account een ander wachtwoord.
Ik voorzie een hoop HNDD topics (Happy New Dog Day)
Helemaal waar... (dus ik heb zojuist m'n ww aangepast.. :-)
Bij mij ook, en ik zou toch eigenlijk wel beter moeten weten als IT-er.
Hele handige website: https://haveibeenpwned.com/
Als je dat niet wil zorg dan voor een goed slot op de voordeur en kijk goed wie je binnenlaat. In PC taal een firewall en virusscanner (nee niet die windhoos zooi) en kijk wat je bezoekt/binnenhaalt.En anders niet op internet komen.
Het is ook het naive gedrag van de mensen zelf, facebook installeren en je hele adresboek wordt ff gescanned. Het patientendossier en al je data ligt op straat (dank je wel overheid). Die overheid is de grootste veroorzaker van het lekken van onze gegevens. Waarom moet ik voor een telefoon abo mijn identiteit laten scannen? Ik geef daarmee alle ingredienten weg om documenten te vervalsen.Waarom doet de overheid hier geen reed aan. Nog zo een, de kamer van koophandel. Verplicht al je gegevens op internet zetten en andere sites dit maar ongevraagd verspreiden. Het is diezelfde overheid die dat verplicht. Privacy, heb je niet. Maar voorkomen van het lekken naar buiten doen we ook helemaal geen moeite voor.
Favorieten/bladwijzers