Dit draait men hier:
* Apache 2.2.3
* Php 5.3.12
* vBulletin Version 4.1.10
En dat is alleen het zichtbare. Alles hierboven heeft meerdere exploiteerbare security-issues. Ik vind dat eigenlijk best wel een kwalijke zaak.
Dit draait men hier:
* Apache 2.2.3
* Php 5.3.12
* vBulletin Version 4.1.10
En dat is alleen het zichtbare. Alles hierboven heeft meerdere exploiteerbare security-issues. Ik vind dat eigenlijk best wel een kwalijke zaak.
Tja, het zal misschien wel een hele domme vraag zijn hoor, maar wat is precies het risico wat ik
hier dus blijkbaar als GN-r loop?
Ontvoering door aliens denk ik?
Dat is met mij al gebeurd.....
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Het is niet zo moeilijk in te vullen hoor,
Als ik toegang heb tot gn via zijn exploiteerbare security-issues,
kan ik met de juiste tools een heleboel achterhalen.
Mensen zetten hier neer wat hun collectie aan gear is, delen hun werktijden, soms zelfs dat het huis beschikbaar is voor inbraak i.v.m vakantie.
Met de juiste tools via de gegevens die ik kan achterhalen nadat gn is gekraakt kom ik achter je adres.
Nou sla je slag zou ik zeggen.
"Ik ben wie ik ben.
Wie ik ben is wat jij ziet.
Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"
Kijk dat bedoel ik, ik ben (nog) zo'n naïeve lul die denkt dat ''t allemaal niet zo'n vaart zal lopen',
terwijl er legio voorbeelden zijn...
Ik ben ook zo naïef, blijkbaar.
Ik wens de kwaadwillenden veel succes overigens 😁
Big deal, wie verteld er dan ook op een forum dat hij op vakantie is, daar heb je facebook toch voor Hele volkstammen zijn je voorgegaan.
Exactly. GN kraken voor vakantiedata heeft iets van een deur die niet op slot zit openbreken.
Ik geloof trouwens niet dat iemand hier ooit een adres heeft gepost maar misschien hoort dat bij de uitdaging.
Hier had uw advertentie kunnen staan
Favorieten/bladwijzers