Ja die Sammy Hagar was 1 van mijn 2 Explorer. Die is dus weg en heb nu een Xplorer FR die me veel beter bevalt (nee, niet degene op MP maar wel exact dezelfde). Toen de Hagar uitkwam was ik echt helemaal verliefd zeg. Hij zier er echt fantastisch uit! Er zijn er maar iets van 20 of 25 naar Europa gekomen. Dus gekocht en iets van anderhalf jaar gehad, maar ik had helaas toch geen klik en pakte veel liever een Les Paul. Dus weggedaan maar deze explorer gebruik ik heel vaak en is ook meer variatie tov een LP.
My Róisín Dubh is my one and only true love
Een Tim Shaw.... een echte aanrader...
http://link.marktplaats.nl/m1069578336
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Flinke prijs
voor de noorderlingen, de kringloop in gorredijk heeft de complete inboedel van het gitaar atelier uit wolvega in de verkoop, van alles dus,
nog lang niet alles ligt in de winkel en ze weten zelf amper wat ze hebben, er lag in ieder geval een bc rich bich masterpiece voor 175 euro plus nog een paar andere koreaanse bc riches voor rond die prijs ( nieuwe gitaren!), koffers voor 20 euro, gigbags vanaf 5 euro, setje drumstokjes 2,50, banjo vellen en drumvellen vanaf2,50 per stuk allemaal remus vellen, fastfret 1,50 ( paar flesjes mee genomen.) telecaster bouwpakketje nieuw 50 euro, floyd rose strat 250,- lelijk ding met die kop maar wel goed.
ook p.a spul, nieuwe EL34 buizen van marshall voor 20 euro per stuk.
kabels, onderdelen, snaren etc moeten allemaal de winkel nog in.
dus jasper sla je slag!! jij woont er dichtbij .
ik hou in ieder geval het pad warm daar de komende tijd.
potjandorie en dan hebben ze ook nog geen website..... die kringloop gorredijk..... Friese GNforumleden....doe eens sportief; koop de hele zooi tegen een mooie lump sum van ze op en verkoop het met een pietsie winst voor de moeite hier op GN-net danwel over een paar maanden in Veenendaal ( nieuwe locatie !) ....... aan ons, jullie grote gitaarvrienden.....
een aap die wel bananen eet speelt vals
Favorieten/bladwijzers