Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 612 van 866 EersteEerste ... 112512562602610611612613614622662712 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.111 t/m 6.120 van 8652

Standaard

Wat voor een speakersim is dat?

Standaard

Vet man! Je hebt nu in ieder geval je favoriete sounds met 1 trap tot je beschikking.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Maar als je voor compact en goed wil gaan kan ik die Nova System absoluut aanraden. Goede, duidelijke en eenvoudig te gebruiken unit.
    Alleen inderdaad beperkt voor wat betreft drives betreft. Je kunt er geen drive pedalen achter of voor zetten.
    Naar die Nova System heb ik ook gekeken, om die analoge drive sectie. Maar ook voor deze geldt, dan kun je dus geen drives stacken. En type overdrive kun je niet bepalen. Ik gebruik momenteel namelijk een Fulltone OCD en Maxon OD808, die zijn zo ontzettend verschillend van elkaar, die optie zou ik dan niet meer hebben.

Waarom kun je geen pedalen voor de unit zetten dan?

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Eigenlijk gek dat de Nova geen 'extern fx loopje' heeft wat je kunt mee programmeren...
    Iedere gitarist heeft eigenlijk wel 'een' pedaal waar hij niet zonder (denkt) te kunnen,
    en als je via een loop zo'n pedaal dan een wezenlijk onderdeel van de NOVA zou kunnen
    laten uitmaken...

De meeste multi-effect units kunnen dit ondertussen wel, de BOSSjes al zolang ik me heugen
    kan (i.i.g. GT-series).

Sorry TC, gemiste kans wat mij betreft...

Senior Member

Standaard

Idd. Tot zover ik weet was de Boss ME-5 de allereerste vloerprocessor (jullie weten wat ik bedoel) en zelfs die had al een send en return. Toen dat ding uitkwam heb ik 'm gekocht voor 1300 gulden, waarvoor ik dan wel 9 pedaaltjes moest inleveren, voornamelijk Boss pedaaltjes (waaronder enkele die ik nu heeeeeeel graag zou willen hebben). Ongelooflijk. Maar goed, het ding klonk niet eens slecht, hij was gebouwd als een tank en ik heb er jarenlang heel veel plezier aan gehad. Uiteindelijk heb ik 'm voor 50 gulden verkocht. Het investeren in effect units was destijds iig niet een heel erg winstgevende business.

Zie? Als je goed kijkt zie je zelfs midi poorten, tuner out, stereo out, zelfs een aansluiting voor een expression pedaal, plus nog een paar slimme dingetjes. Dat ding was z'n tijd ver vooruit. Dat zal iets van 30 jaar geleden zijn nu. Misschien zelfs langer.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Wat voor een speakersim is dat?
    Je zal het niet geloven, maar het is een Joyo American Sound speaker sim van ik geloof iets van 35,- Eur. Gebaseerd op een Fender clean. Eigenlijk soort Tech21 Blonde maar dan goedkoper. Hij klinkt prima voor mij!

Senior Member

Standaard

Ik begrijp niet dat je zulke dure effectpedalen koopt als die Strymons en dan voor de cab simulator een ding van een paar tientjes neemt.
    Doe jezelf een plezier en koop een Torpedo Cab. Daar ga je veel plezier van beleven.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat je zulke dure effectpedalen koopt als die Strymons en dan voor de cab simulator een ding van een paar tientjes neemt.
    Doe jezelf een plezier en koop een Torpedo Cab. Daar ga je veel plezier van beleven.
    Misschien moet je het proberen om het te begrijpen. In mijn pedalen zit ook nogal wat variatie qua prijs, goedkoopste is een behringer vibrato die misschien nog wel het mooiste klinkt van allemaal.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Misschien moet je het proberen om het te begrijpen. In mijn pedalen zit ook nogal wat variatie qua prijs, goedkoopste is een behringer vibrato die misschien nog wel het mooiste klinkt van allemaal.
    Jij snapt er echt niets van he? Jij verdient die Strymons niet.

/sarcasm

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Jij snapt er echt niets van he? Jij verdient die Strymons niet.

/sarcasm
    Maar die Strymons zijn digitaal dus sowieso kut!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten