Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
    Senior Member

Standaard

Zijn inderdaad mooie strats die classic plagers, mooi gebouwd ook. Toetsradius ook dikke prima met 9,5 inch. Alleen die stock pickups vind ik volkomen kut... Schelle dingen. Bij een beetje gain vallen je tanden eruit van de schelheid. Pickups vervangen dan ben je weer 200 euro verder, wil je er een beetje een lekker geluid uit toveren. Maar de basis is prima hoorz

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Alleen die stock pickups vind ik volkomen kut... Schelle dingen. Bij een beetje gain vallen je tanden eruit van de schelheid. Pickups vervangen dan ben je weer 200 euro verder, wil je er een beetje een lekker geluid uit toveren
    Tot en met 2011 zaten er Custom Shop pu's in en trust me, die zijn fijn (i.m.h.o.). Daarna werden het custom shop designed pu's en dat is een downgrade gebleken.

Senior Member

Standaard

Dan zijn het die custom designed dingen.
    Zou ik er gelijk uitgooien en een setje kloppmanns erin, bijna net zo duur als de hele gitaar tweedehands maar ja, alles voor de tone😂

Senior Member

Standaard

Er zijn zat goede stratpickups (Kloppmann, Klein, BKP, Suhr, Four Seasons en Smitty bijvoorbeeld.) Ik heb al mijn gitaren voorzien van uppermarket pickups. Het loont. Ze zijn er van opgeknapt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Tja, van die merken wordt een gitaar snel beter

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Tot en met 2011 zaten er Custom Shop pu's in en trust me, die zijn fijn (i.m.h.o.). Daarna werden het custom shop designed pu's en dat is een downgrade gebleken.
    De Custom Shop 57/62 PU's die er nu (nog) inzitten klinken clean gewoon goed! Maar over het gainkanaal geven ze te veel bas en te weinig midden. Dit valt nog iets te compenseren met de eq van de versterker maar dan klopt het niet meer met mijn main stratje.
    M.a.w.: ik kan beide gitaren nu niet naast elkaar gebruiken. Ik vind de balans van mijn main axe veel beter en daar zitten Tonerider PU's (Pure Vintage). Ik ga ook zo'n setje in mijn CP 50 zetten dat ik nog heb liggen. Ik weet nog niet wat ik met dit setje ga doen wat er nu inzit....misschien beter bewaren mocht ik 'm ooit willen verkopen...
    Trouwens, de CS 57/62 set lijkt me nogal moeilijk te verkopen want je kan op geen enkele manier zien of achterhalen om welke set het gaat. Er staat namelijk helemaal niets op vermeld! Wie gelooft mij als ik deze aanbied?

Senior Member

Standaard

Mooie strat hoor. Gefeliciteerd...
    Dat goud is nu eens een kleur waar je imo alle kanten mee op kan qua slagplaat. Wit, zwart, pearl, tortoise, alles staat haar!
    (Behalve dan het mintgroen &#128556
    Telkens een heel andere look!
    Kris

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Mooie strat hoor. Gefeliciteerd...
    Dat goud is nu eens een kleur waar je imo alle kanten mee op kan qua slagplaat. Wit, zwart, pearl, tortoise, alles staat haar!
    (Behalve dan het mintgroen ��)
    Telkens een heel andere look!
    Gewoon wit vind ik zelf het mooiste met deze kleur. Mintgroen en tortoise lijkt me oer lelijk!

Standaard

Misschien kan je een EQ pedaaltje er tussen zetten zodat je niet teveel hoeft te veranderen wanneer je tussen de 2 strats wisselt?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten