Is aanstaande dinsdag al geweest?
Had het wel leuk gevonden als je even had gemeld hoe het is gegaan. Klinkt was bozig, maar dat is niet zo bedoeld natuurlijk.
Aanstaande woensdag dan maar? Dat bericht?
Vriendelijke groet, Gus
Is aanstaande dinsdag al geweest?
Had het wel leuk gevonden als je even had gemeld hoe het is gegaan. Klinkt was bozig, maar dat is niet zo bedoeld natuurlijk.
Aanstaande woensdag dan maar? Dat bericht?
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers