zijn luke had emgtjes die zijn toch wat stiller![]()
zijn luke had emgtjes die zijn toch wat stiller![]()
life sucks and then you die
Hahaha, inderdaad. In vergelijking met emgs is alles herrie 😂
Ja, de EMG's waren stiller, maar als je je hand van de snaren/brug haalde, had je ook een brom. Heel logisch, natuurlijk; wij als mens zijn een zak wate dus een goeie geleider. Wij fungeren als een soort antenne, de pickup pakt dat op. houd je de brug vast dan sluit je jezelf als het ware kort. Doei antenne. doei brom.
Maar als je draadloos speelt heb je weinig tot geen brom hoor.
Update:
Het schijnt gelukt te zijn, reparateur heeft het schema van PRS iets aangepast en alles zit nu waar het hoort.
We gaan het beleven....vrijdag maar even ophalen.
Nou, de gitaar ligt weer thuis.
Alle elektronica zit nu op de juiste plek en is goed geinstalleerd. Hij werkt weer zoals hij hoort te werken.
Toch merk ik dat deze gitaar meer bedoeld is voor wat meer de classic rock geluiden en het clean. Het blijven aaneengeschakelde singlecoils. Bij oversturing is er meer bijgeluid dan bij de Luke met zijn EMG's. In ieder geval is het nu een puntgave 513 met de nieuwste elektronica. Ik ben benieuwd of het een blijvertje is.
Is een humbucker niet sowieso een combinatie van twee aaneengeschakelde singlecoil?
eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker janken!
147-c Guitars
Ja. Maar ik dacht dat het nog steeds om de brom ging, ipv de klank.
eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker janken!
147-c Guitars
ja fout dus!
eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker Zjanke!
"Ik ben wie ik ben.
Wie ik ben is wat jij ziet.
Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"
Favorieten/bladwijzers