Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1456 van 1797 EersteEerste ... 45695613561406144614541455145614571458146615061556 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.551 t/m 14.560 van 17961
    Senior Member

Standaard

Het is toch zeker wel een Klira basgitaar.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Nee, nu een Gibson Supreme
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Waar is die vent mee bezig???
    Advertentie kosten besparen dus de hele tijd op dezelfde advertentie andere gitaren verkopen???

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Waar is die vent mee bezig???
    Advertentie kosten besparen dus de hele tijd op dezelfde advertentie andere gitaren verkopen???
    Wat is daar mis mee dan???????

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gewoon meer geld besteden en nieuw kopen, Lex. Er zitten teveel mafkezen op het net die rommel aanbieden.
    Als je nieuw koopt heb je garantie en ik begrijp z'n reactie wel. Particuliere handel is garantie tot de deur, ook al heb je nog zo veel gekocht. Helaas pindakaas....
    Je doet je zelf te kort, er valt tweedehands zo veel moois te kopen voor zo weinig geld.
    Maar je moet wel opletten, maar daar ben je zelf bij.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

Senior Member

Standaard

Nou, als je net zo'n kijk op nepgibsons herkennen hebt als ik, is het misschien beter om nieuw te kopen.

Wel grappig dat er mensen zijn (mijzelf kan het ook makkelijk overkomen) die met een grote boog om de chinese spullen in de gitaarzaak heen lopen, en op mp €1000,- betalen voor een nepgibson, het niet in de gaten hebben, en gewoon superblij met hun aankoop zijn.
    Of is het "hee deze les paul is wel goed, moet dan haast wel een nepper zijn"? ☺

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

eigenlijk zou dat ook je maatstaf moeten zijn; is het een goede gitaar en vind ik het zijn geld waard (of het nu een Gibson of een fake is)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    eigenlijk zou dat ook je maatstaf moeten zijn; is het een goede gitaar en vind ik het zijn geld waard (of het nu een Gibson of een fake is)
    Jep, naar helaas blijken bepaalde logo's ineens een paar honderd euro toegevoegde waarde te hebben.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht

Ik heb eens op een gepimpte LP van het merk Vintage gespeeld, met andere pu's, fretjob en andere pots. Gitaar was iets van 400 euro en de upgrade iets van 300. Dat ding klonk en speelde echt te gek, terwijl ik absoluut geen LP fan ben....

Senior Member

Standaard

Ik heb in Boekel ook eens op zo'n Icon Lemondrop gespeeld. Voor het geld een leuke LP-copy. Helaas woog ie een ton. Exemplaren kunnen nogal verschillen in afwerking, maar als je een goede vindt, ben je spekkoper. Dan neem je op de koop toe dat de cutaway wat ruimer en scherper gesneden is dan bij het origineel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten