Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 604 van 867 EersteEerste ... 104504554594602603604605606614654704 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.031 t/m 6.040 van 8664
    Moderator

Standaard

Nee, hoewel ik gék ben op mijn RMC Pic wah op mijn grote board... ik gebruik 'm eigenlijk niet zoveel. En k houd zo bar weinig ruimte over als ik op dit formaat nog een wah kwijt moet. Die PM7 kan redelijk faken voor een wah, kort durend, kan qua diepte niet tippen aan mijn Small Stone en quackt niet zo cool als de AF9 maar binnen 1 pedaaltje doet -ie toch wel heel veel dingen heel goed. Dus redelijk ideaal voor een compact board
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Je kan hem er altijd los voorzetten.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Nieuwe versie na een hoop passen en meten.

De One Control Looper is nieuw en dat ding is te gek. Ik gebruik hem nu enkel in 'manual mode'. Dus geen presets en (nog) geen midi. Ik speel vooral covers en wil op elk moment kunnen switchen tussen sounds. We spelen nooit twee keer het zelfde dus presets werkt niet voor mij vooalsnog.

Ik wacht nog op vier EBS snoertjes en dan is alles strak.

prut...

Standaard

Die ebs kabeltjes zijn inderdaad te gek!

Senior Member

Standaard

@Mitch! Mooi klein boardje, kan niet verkeerd gaan met flashback als delay ook .

En bij is er weer veel veranderd sinds de laatste keer dat ik hier postte, toen nog met 2 boards, 1 medium en 1 klein. Nu alles weer door de war gegooid en het medium board verkocht, en van het kleine board mijn enige board gemaakt .

Ik ben ook weer van de lava cables af, niks dan lof over ze maar toen ik van setup veranderde kreeg ik nog superveel centen voor de lava cable set en ik merkte eigenlijk geen verschil tussen mijn zelfgesoldeerde hicon+sommer cable spirit xxl kabels en de lava's dus dan ga ik maar voor de centjes . De 9V voedingskabels zijn ook allemaal zelfgemaakt, waarbij de tuner en de trem aan 1 uitgang hangen (6 pedalen op 5 isolated outputs), die zijn beide nieuw en stil en staan toch nooit tegelijk aan dus daar valt wel mee te leven .

En Frits was mij zo vriendelijk een tremolo te schenken dus die is gelijk het board op gegaan, toch wel een leuke toevoeging merkte ik in de repetitie gisteren

Verder is routing wat anders dan je zou verwachten, het gaat van:
    TC Polytune mini -> Bogner XTC Blue -> Ibanez RC99 -> Exar Tremolo -> TC Flashback -> HWA Husky Boost

Waarbij dus de in en output van de boost intern zijn omgedraaid, ik sta altijd met de drumkit links achter mij en dan heb ik graag de uitgangen van board aan de rechterkant, loop ik er zo min mogelijk overheen.

Ik gebruik deze setup overigens zowel voor een kleine amp als in de loop van mijn multichanneler, in het laatste geval staat de bogner dan ingesteld als een cleanboost (hoewel ik die dan eigenlijk niet gebruik).
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Standaard

Vanmiddag even een repetieplankje in elkaar geknutseld. Alles is gevoed door een Cioks dc5:

Moderator

Standaard

@Lex: goeie plank! Leuk om weer eens een Exar te zien, goeie pedalen hoor. Slim ook om van kabelrichting te veranderen.
    @Leon: had je post effe gmist maar wat een leuke boards!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Thnx Mitch! Bij toeval dat er nu een Exar op zit maar fijn pedaal inderdaad! Voorl dat je de diepte van de trem kan instellen en dan door het omzetten van de switch naar een gated mode kan waar die tussen volledig signaal en vol signaal tremt. Kan je de depth knop instelling gewoon zo lekker, errug lekker voor aparte intro's enzo.

pandjesbaas

Standaard

Zijn je pedalen nog steeds OK?
    Dan heeft mijn "oculus malus" kennelijk alwéér gewerkt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Mourik Bekijk bericht
    Zijn je pedalen nog steeds OK?
    Dan heeft mijn "oculus malus" kennelijk alwéér gewerkt...
    Hahaha het heeft deels gewerkt, mijn boostpedaal kapte er tijdens de repetitie weer totaal mee, ook in bypass geen geluid... En toen thuis deed hij het weer wel. Nja, ik gok er ff op en probeer de gig er zaterdag mee uit, daarna kom ik weer ff langs Frits .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten