Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1451 van 1797 EersteEerste ... 45195113511401144114491450145114521453146115011551 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.501 t/m 14.510 van 17961
    Senior Member

Standaard

Gapend gat bij trussrod is weer het gebruikelijke weggevertje.

Standaard

De hoeveelheid jaren dat iemand op MP zit wekt misschien wat vertrouwen op, maar zelf zit ik er bijvoorbeeld pas een jaartje op. Heb in die tussentijd 2/3 dingen verkocht en ben zelf een keer opgelicht door iemand die er al 6 jaar op zat. (Navragen bij de bank, bleek mn geld op een Griekse rekening te staan.)
    Geld nog teruggekregen en uiteindelijk is het kapotte pedaaltje gerepareerd)😂

Mn laatste plank, CP60s strat gekocht van iemand die een maandje of wat op marktplaats zat geloof ik.

Het kan vertrouwen geven, zegt alleen niet zoveel uiteindelijk.

Senior Member

Standaard

Bij deze strat hoef ik er niet langs te gaan, check die laatste foto van de headstock. Die contouren zijn te scherp om een fender kop te zijn. Ook de mechanieken zijn van een of andere knutselaar uit Bamië die ik op de corona strats nog nooit gezien heb. Gewoon die foto's goed kijken dat spaart je al veel ellende.

Senior Member

Standaard

Ik twijfel met je, maar die mechanieken zijn gewoon klusons toch, en niet ongewoon op Corona strats.

Senior Member

Standaard

Op standards en Highway Ones zitten volgens mij geen Klusons.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Kluson/Pings zitten alleen op vintage-inspired modellen (en die hebben allemaal een trussrod aan de hielzijde).
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Het zit niet in mijn aard om mensen te bedonderen en dus ga ik, ook in dit soort gevallen, er vanuit dat de verkoper zélf ooit gigantisch in das Boot genommen ist. Ik krijg dan ook meteen medelijden met de persoon die, naar alle waarschijnlijkheid, gewoon een enorme oplichter is.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

En toch 1000 eu geboden. Dan heeft die vent z'n kosten er al dubbel uit waarschijnlijk. Wat zou zo'n fake Gretch kosten? 400 eu ofzo?

Senior Member

Standaard

Het zou me niks verbazen als bieder Ben gewoon verkoper Mark is.

Die knaap weet best wel dat het Chinees is, zo'n lulverhaal over de zegen van de importeur zegt genoeg.
    Wie is dat trouwens? Vroeger was dat JIC. Bestaan importeurs voor dat soort grote merken nog wel? Ik heb het idee dat ze nu gewoon een opslag openen in Duitsland of de UK en daar kan de winkelier rechtstreeks uit bevoorraad worden.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 15 juni 2016 om 08:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten