Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Maar ik heb toch wel een voorkeur voor de wat rondere vormen van de kleinere modellen. Ben ook niet zo groot....
Terwijl een kanon als je Bozo, die zowel qua vorm als volume een D-model overstijgt, je zeker niet mistaat