Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 599 van 866 EersteEerste ... 99499549589597598599600601609649699 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.981 t/m 5.990 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Zoiets........ maar ja, mensen willen graag opnieuw dingen op de markt brengen
    Correctie, een afgeleide van de Guv'nor MK1, met ongeveer dezelfde mods als de Crunchbox. Ik zat er naast.

http://www.thegearpage.net/board/ind...#post-20206074

Standaard

Een pot nat
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Standaard

Ja ik snap ook wel dat die pedalen je misschien geluiden kunnen bieden wat een goedkoop boss pedaal nooit kan. Maar ik vind mijn boss ds-2 dusdanig goed klinken (vooral voor het geld) dat ik me wat upgrades betreft liever eerst op andere dingen focus. Ik kan later altijd nog bepalen of ik hem wil houden of vervangen. Ik zit er nu sowieso aan te denken om gewoon mn fulltone ocd in te zetten als distortion (ipv de ds-2) met een maxon od 808 ervoor. Eens kijken hoe dat gaat. Momenteel staat de ocd voor de ds-2.

Senior Member

Standaard

Is toch eigenlijk ook wel leuk, lekker puzzelen. Moet je eens voorstellen dat je tevreden bent en nooit meer een pedaaltje koopt of ruild.

Banned

Standaard

Nou de ultieme effectenbak mag er van mij komen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Is toch eigenlijk ook wel leuk, lekker puzzelen. Moet je eens voorstellen dat je tevreden bent en nooit meer een pedaaltje koopt of ruild.
    Ik zou mn ds-2 en bd-2 ook nooit weg doen. Mooi vergelijkings- en uitprobeermateriaal!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Ja ik snap ook wel dat die pedalen je misschien geluiden kunnen bieden wat een goedkoop boss pedaal nooit kan.
    Op zich een opmerkelijke uitspraak. Kun je dat toelichten?

Senior Member

Standaard

Dat is toch niet zo'n rare opmerking?
    Sowieso loopt er meestal een soort signature sound door een merk heen. Het zal iets te maken hebben met opvatting of dat voor een groot deel van dezelfde componenten gebruik gemaakt wordt of, zoals bij Boss vermoed ik, ze zich blijven richten op een segment waar ze sterk in zijn geworden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat is toch niet zo'n rare opmerking?
    Sowieso loopt er meestal een soort signature sound door een merk heen. Het zal iets te maken hebben met opvatting of dat voor een groot deel van dezelfde componenten gebruik gemaakt wordt of een combi daarvan.
    Nou, het gemiddelde Boss-pedaal kost aan componenten meer dan zo'n JHS. Boss heeft misschien wel de kwantiteit, maar om te stellen dat Boss goedkoper is is kwats.

Senior Member

Standaard

Boss heeft een dure research afdeling met mannen die door scoops turen, rondwandelen in witte jassen en met nieuwe ontwerpen komen in waterfall projectgroepen waarin UX designers en technici zitten waarna het naar marketing en sales gaat.
    JHS is een knaap met een soldeerbout die alle schema's van Freestomp in een laatje heeft en zijn prijzen een eind weg fantaseert. Maar tegenwoordig maakt JHS best ingewikkelde dingen trouwens.

Niettemin, het kan zo maar zijn dat die ene JHS precies is wat je zoekt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten