Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 598 van 866 EersteEerste ... 98498548588596597598599600608648698 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.971 t/m 5.980 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Kan alleen om de een of andere reden niet zo meshen met dat ding. Iedereen is laaiend enthousiast maar vind de reverbs maar meh....
    Laat ik nou net nooit reverb gebruiken. De enige reverb die ik gebruik is die uit mn amp. Die staat standaard op standje 2 of 3 om het geluid net wat minder droog te maken, maar niet teveel aanwezig.

ook met de bediening werd ik geen vriendjes. Maar ieder zijn ding en multifunctioneel issie als de pest!
    Bedoel je met de bediening het navigeren door de menu's, het maken van patches, en het aanpassen van instellingen enzo? Of bedoel je echt de manier waarop je het pedaal tijdens het spelen (bijvoorbeeld live) gebruikt?
    Het navigeren door menu's en patches maken enzo vind ik erg makkelijk. Het pedaal geeft zo duidelijk aan waar je op moet drukken om bij bepaalde menu's te komen. Het gaat volledig automatisch voor mij, echt een no-brainer.
    Live gebruik ik het pedaal zoals hierboven te zien is in combinatie met true bypass looper. Die gebruik ik als apparte aan/uit knop, en met de switch van de zoom kan ik bepalen welk effect eruit komt. Ik vind het idee van zo'n kameleon pedaal sowieso erg fijn. Heb je iets nodig, dan is het er.

Maar ieder zijn ding, als jij het niet fijn vindt dan moet je het niet gebruiken

Standaard

Ik bedoel echt het instellen. Ik weet dat het nergens op slaat maar die knopjes met die klikjes en het soort schermpje wat er op zit...
    Anyway, hij staat niet voor niets op zo veel boards, de delays van dat ding zijn inderdaad super en de prijs kwaliteit verhouding is top.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Ik bedoel echt het instellen. Ik weet dat het nergens op slaat maar die knopjes met die klikjes en het soort schermpje wat er op zit...
    Nou nee ik snap wel dat niet iedereen dat aanstaat. Soms is een gewone delay ook wel fijn. Dan weet je gewoon dat die switch altijd voor je delay zorgt. Geeft meer duidelijkheid toch? Aan de andere kant, met de zoom heb je nooit last van veranderde instellingen bij je effecten. Als dat bij je gewone delay pedaal gebeurt kun je eerst weer die delaytijden enzo goed gaan zetten.

Senior Member

Standaard

Braml:

Er zijn al zoveel topics over goede distortions. Zelf vind ik het ook nog altijd moeilijk. Heb al van alles gehad. Ik speel altijd op Stratocasters wat vaak een goed scheur pedaal al wat lastiger maakt (vind ik). Ik wissel nu af. Of ik gebruik de 4 kanalen van mijn Engl screamer zonder pedaal maar meestal gebruik ik nu een Boss ds-1 Keeley mod met een MXR Zakk Wylde er voor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Braml:

Er zijn al zoveel topics over goede distortions. Zelf vind ik het ook nog altijd moeilijk. Heb al van alles gehad. Ik speel altijd op Stratocasters wat vaak een goed scheur pedaal al wat lastiger maakt (vind ik). Ik wissel nu af. Of ik gebruik de 4 kanalen van mijn Engl screamer zonder pedaal maar meestal gebruik ik nu een Boss ds-1 Keeley mod met een MXR Zakk Wylde er voor.
    Dat probleem heb ik ook al zo lang. Ik speel ook op een stratocaster. Echt scheuren kun je bijna niet met 1 pedaal. Veel mensen zeggen dat een Suhr Riot distortion erg goed is, of pedalen van wampler bijvoorbeeld. Maar ik vind het niet waard om mn DS-2 van 25 euro te vervangen voor een 10x zo duur ander pedaal.

Senior Member

Standaard

Dat heb ik ook + ik vind Boss pedaaltjes gewoon cool! De keeley modded heb ik nog niet zo lang maar dat is wel een heel lekkere hoor. Heel transparant maar kan ook naar stevige oversturing. Werkt perfect met volume knop en reageert super op een tube screamer achtige er voor!
    De ds-2 kan heel lekker klinken maar dan moet je je versterker iets op overdrive zetten. Dan haal je de dynamiek wat meer uit de versterker. Voor solo geluid kun je hem beter op de turbo stand zetten, eigenlijk zou je dat voetschakelaartje er bij moeten hebben.

Senior Member

Standaard

De Riot is ontworpen voor het cleane kanaal. Als je de preamp niet te gek hoog zet, kun je er ook op het drivekanaal mee uit de voeten. Ik vind de Riot qua karakter, harmonischen en dynamiek wel een klasse of twee beter dan een Boss. Just my 2 cents.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Tsja beter vind ik altijd een verkeerde uitdrukking bij klanken. Anders of meer jou ding lijkt me een betere stelling. Ik begrijp wel wat je bedoeld. Voor strat met single coils klinkt vooral due Riot reloaded echt heel tof maar ook de JHS Angry Charly lijkt me erg vet, misschien nog wel meer voor mij. voorlopig blijf ik even bij mijn ds-1 keeley.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    de JHS Angry Charly lijkt me erg vet
    Da's toch een identieke clone van de MI Audio Crunchbox, alleen dan veel duurder?

Standaard

Zoiets........ maar ja, mensen willen graag opnieuw dingen op de markt brengen
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten