De squiert de deur uit en voor dat geld deze modden , het is een instap model ,maar deze is het wel waard om er een paar honderd euri in te investeren.
De squiert de deur uit en voor dat geld deze modden , het is een instap model ,maar deze is het wel waard om er een paar honderd euri in te investeren.
als jij m echt niet wilt.. waar kan ik m ophalen voor die 100 piek ??? wil ik jou nog wel 50 piek tipgeld geven ook.
Heb ik weer een leuk project voor aanvaardbaar geld en ben ik weer even aan de Strat (en van de straat).
een aap die wel bananen eet speelt vals
Sja, ik ben een beetje geneigd te zeggen, als je de potentie niet ziet en je weet verder ook niet wat ermee aan te vangen dan zou je hem misschien beter kunnen verkopen.
Dat is behoorlijk kort door de bocht vind ik zelf..
Ik speel gitaar in een bandje, en het is altijd fijn om een goed spelend instrument te hebben (Wat deze zeker doet)
Ik zie de potentie wel en ik ben al aan't rond bellen voor prijzen voor evt reparaties, maar ik heb verder geen idee wat het precies is voor gitaar qua hout soort en dergelijk.
Body zal alder zijn, neck is esdoorn.
Dat pots en schakelaar licht draaien is geen technisch probleem. Of er een draadje los zit, je schakelaar of een pickup kadoek is, dat is een kwestie van even wat schroefjes losdraaien, die moeite zou je toch minstens kunnen doen. Bovendien, als je een Tokai Goldstar ST40 voor je hebt liggen dan zou je zelf eerst even kunnen googlen toch? OF zeg ik nou iets heel raars? Ik denk dan, zoveel interesseert het hem zelf nou ook weer niet.
Nee, het is een ST40. Nieuw 40.000 yen, 350 eur maar minus de inflatie. Voor 1000 euro heb je een 60 model met nitro, goede electronica en 2 delig sen/alder en steel block. Mijn gok is dat bij 400 euro de koek wel op is.
Als je hem wegbrengt en het is een los draadje ben je 50 euro kwijt, gaat ie hem dan nog afstellen nog eens 50 euro. Het mag allemaal van mij hoor maar koop dan liever een soldeerbout van 2 tientjes en doe het zelf.
Laatst gewijzigd door Pepe; 1 juni 2016 om 14:45
Favorieten/bladwijzers