@ vulvasonic

1. Thanks, ik ben dan ook een zeer tevreden happychappy. Die double bound komt er ook nog wel een keertje. Bijvoorbeeld zo'n rode uit de huidige Japanse serie (die hele serie is trouwens erg goed!) zou mij goed smaken. Net als een '72 thineline, maar de mens moet ook wat te wensen overhouden toch?

2. Cabronita's zijn inderdaad ten onrechte uit productie genomen. Toen ik dat in de gaten kreeg (en hun prijs verder kelderde) was er geen enkele reden om er niet een te kopen. Helaas was ik een paar weken te laat om nog de keuze te hebben tussen de white shine through, de sunburst en de zwarte. Kennelijk was de voorraad zwarte groter dan de rest, dus de keuze was voor mij gemaakt. Voor een belachelijk klein prijsje heb ik deze Cabronita ongezien laten bezorgen, een no-brainer dus. Lekker halsje, iets dikker dan gemiddeld, maar geen baseball knuppel. Echt onderscheidende pu's die Fidelitrons en als je een keer een paar centen over hebt, kun je er altijd nog een paar TV-Jones inzetten. Enige minpuntje was de toggleswitch die soms dienst weigerde. Na een diepte-inverstering van €15 heb ik deze vervangen voor een USA-variant en valt er niets meer te klagen. Het aantal Strats van Fender tussen de Bullet en een Custom Shop is bijna ontelbaar. Fender had er beter aan gedaan die eindeloze reeks iets kleiner te maken ten gunste van modellen zoals de Cabronita, maarja, sinds wanneer wint logica het van bizniz-modellen?