Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1439 van 1797 EersteEerste ... 43993913391389142914371438143914401441144914891539 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.381 t/m 14.390 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    btw ik ben nu bezig met zo'n goedkopere all parts tele Body, en hij is zeker niet slecht maar vintage correct is anders en hij zat in een flinke laag poly
    Dan kunnen we tzt een battle of the partcasters houden en kijken of het verschil hoorbaar is.

Die Duitse Peppi van Thomann heeft een review op YT staan waarin een Harley Benton van €100, een Fender van €1500 en een custom van €3000 worden vergeleken. Volgens de ingezonden blinddoektesten zat 70% ernaast

Senior Member

Standaard

Je hebt voor 475 de double bound classic vibe tele, daar kan je niet echt tegenop assembleren. Ik haalde nog wel eens een body van stratosphere maar ja, dat is al helemaal gekkenwerk tegenwoordig.
    Een neck van Rien werkt eigenlijk enkel als je de body al hebt maar Allparts is gewoon prima natuurlijk.
    Ik heb hier nog best een hoop onderdelen rondslingeren waarmee je zo 1 of 2 gitaren in elkaar kan schroeven maar je krijgt er niks voor als je het op Marktplaats zet en ach, misschien krijg ik nog weer eens de geest.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

dat soort setjes moet je als ze zo'n gitaar zat bent weer in onderdelen verkopen, dat levert inderdaad meer op dan een complete gitaar

(en je hebt gelijk wat betreft de classic vibes, dat zijn perfecte slachtoffers om te hotrodden en dan ben je nog steeds heel erg goedkoop uit)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Fred & Pepe hebben groot gelijk. Mijn partscaster was alleen wel een heel leuk projectje om een keer te doen en geeft ook een extra dimentie zowel bij het spelen erop, als bij de aanblik aan de wand waar hij hangt. Priceless

Standaard

Ik heb zo'n 12 jaar geleden een Floyd Rose Original laten installeren door desbetreffende Ludo Hulsmans op een rode Fender American Series Stratocaster. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat hij goed werk geleverd heeft.
    Anderzijds moet ik zeggen dat de geadverteerde gitaar (ShadowsStrat ) veel te duur geprijsd staat (o.a. All Parts neck,...).
    Ik weet niet wat een paar handtekeningen op de slagplaat waard zijn, bij mij in ieder geval niks...
    Ik weet ook niet of de heer Hulsmans zelf deze gitaar via TFOA heeft aangeboden of iemand anders..feit is dat TFOA hun gitaren sowieso al redelijk duur prijzen.

Senior Member

Standaard

Geheel mee eens. TFOA gaat vaak voor de hoofdprijs.

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik ken me natuurlijk vergissen maar ik kan me niet herinneren dat in '95/96 op de Mexicaanse Strats het logo er zo uitzag:

Link naar de hele ad: http://link.marktplaats.nl/m1050119865

Mocht ik fout zitten dan heb ik in ieder geval iets over de verzendkosten te zeiken: 25 euro!

Senior Member

Standaard

Ik weet niet tot wanneer, maar de eerste Mexicojaren stond het serienummer wel zoals hier op de voorzijde van de headstock. Ik vermoed dat dit gelijktijdig met de andere bouwlanden naar de achterzijde is verdwenen.

Senior Member

Standaard

Op deze manier heb ik ook geen mexico logo gezien. Wel een grijs Fender logo

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Logo is niks mis mee; heb ze weleens eerder zo gezien.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten