Ha! Interessant! Welkom op het forum btw.
Ik heb al enkele jaren een plan en enkele stukke hout liggen om een draailier te bouwen.
Een fantastisch instrument, maar helaas heeft tijdsgebrek ervoor gezorgd dat ik er nog niet aan begonnen ben. Ik kan het ook zelf niet bespelen, maar staat al zeker 10 jaar op mijn verlanglijstje!
Dus als ik er ooit aan begin zal ik je contactgegevens zeker indachtig zijn![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers