Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1436 van 1797 EersteEerste ... 43693613361386142614341435143614371438144614861536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.351 t/m 14.360 van 17961
    Senior Member

Standaard

Die is wel twijfelachtig inderdaad.
    Als het zo'n gerenommeerde bouwer is, plakt hij er geen fender decal op. Tenzij de vorige eigenaar dit gedaan heeft.
    Ludo Hulsmans ken ik trouwens niet, ook is de prijs bizar hoog.

Senior Member

Standaard

Ik vraag me af, ook al voegt heer Hulsmans black magic toe bij het assembleren van zo'n strat waardoor ie zo veel waard is als de vraagprijs, hoe kan ik dat dan zien?
    Ik heb ook een in elkaar geschroefde strat (mét fender decal, omdat de hals nu eenmaal een echte fender is). Toch eens kijken of er niet ergens een bouwer is die er een keer overheen wil zeiken, misschien dat ik dat ding dan ook voor een dergelijk bedrag kwijt kan 😁

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik vraag me af, ook al voegt heer Hulsmans black magic toe bij het assembleren van zo'n strat waardoor ie zo veel waard is als de vraagprijs, hoe kan ik dat dan zien?
    Ik heb ook een in elkaar geschroefde strat (mét fender decal, omdat de hals nu eenmaal een echte fender is). Toch eens kijken of er niet ergens een bouwer is die er een keer overheen wil zeiken, misschien dat ik dat ding dan ook voor een dergelijk bedrag kwijt kan ��
    Ochtendplasje ok Dennis? Kom maar langs, dan geef ik je Strat de gewenste mojo

Senior Member

Standaard

Haha, misschien moet ik eerst een advertentie plaatsen om de interesse te peilen, anders zit ik dadelijk met zo'n ondergezeken ding te koekeloeren 😀

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    .Vreemd, heb zelf ook nog nooit gehoord over deze "bekende en gerespecteerde Belgische bouwer"-decalplakker . zelfs google kent 'm niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    .Vreemd, heb zelf ook nog nooit gehoord over deze "bekende en gerespecteerde Belgische bouwer"-decalplakker . zelfs google kent 'm niet.
    't Is een Limburger, hij is zijn naam nog aan het spellen
    Enfin, ik ken hem ook niet. Blijkbaar heeft hij nog een Harley Davidson gitaar in de aanbieding.

EDIT: Hij kent Mauro:

Laatst gewijzigd door Kakihara; 7 mei 2016 om 09:15
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Gewoon een partsocaster die je voor de helft van het geld zelf ook in elkaar kan schroeven.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    't Is een Limburger, hij is zijn naam nog aan het spellen
    Enfin, ik ken hem ook niet. Blijkbaar heeft hij nog een Harley Davidson gitaar in de aanbieding.

EDIT: Hij kent Mauro:
    een Limburger en ik ken 'm niet, dat maakt hem nog onbekender In limburg kent trouwens iedereen Mauro, en andersom

Senior Member

Standaard

Het is jammer dat TFOA dit soort fratsen wel vaker doet. Ik gok dat de meneer in kwestie zijn gitaar heeft ingeruild op een deal die TFOA niet kon laten lopen. Een winkel zit in de business om geld te maken natuurlijk, niet om roomser dan de paus te zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het is jammer dat TFOA dit soort fratsen wel vaker doet. Ik gok dat de meneer in kwestie zijn gitaar heeft ingeruild op een deal die TFOA niet kon laten lopen. Een winkel zit in de business om geld te maken natuurlijk, niet om roomser dan de paus te zijn.
    Ik heb best een hoge pet op van TFOA, maar dit devalueert wel....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten