Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 156 van 169 EersteEerste ... 56106146154155156157158166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.551 t/m 1.560 van 1686

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    http://www.bax-shop.nl/b-stock-outle...sterker-top-v2

Zo'n 500 euro onder de nieuwprijs. Geen slechte deal lijkt mij.
    Is dat wat? Ik ben beginnend gitarist. Oefen meestal akoestisch maar heb ook een elektrische die nu aan is gesloten op actieve monitoren via een mengpaneel. Zou wel een "echte" willen, vandaar mijn vraag.
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk bericht
    Is dat wat? Ik ben beginnend gitarist. Oefen meestal akoestisch maar heb ook een elektrische die nu aan is gesloten op actieve monitoren via een mengpaneel. Zou wel een "echte" willen, vandaar mijn vraag.
    Heb hem zelf gehad en hij gaat HARD. Is een overweging die je zelf moet maken, is natuurlijk veel meer onder de zon dan alleen die versterker (en nog goedkoper ook).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Heb hem zelf gehad en hij gaat HARD. Is een overweging die je zelf moet maken, is natuurlijk veel meer onder de zon dan alleen die versterker (en nog goedkoper ook).
    Ik twijfel ook of ik mijn huidige actieve monitoren moet uitbreiden met een sub, want ik gebruik ze ook voor mijn synths. Sub is ook niet echt goedkoop vandaar mijn twijfel.

Standaard

En het hoeft voor mij niet per sé hard te gaan. Op lagere volumes moet het ook goed klinken. Juist dan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk bericht
    In jouw geval zou ik eerder op zoek gaan naar een goed 2de hands combo. Als je nog niet precies weet wat je wilt, is een nieuwe versterker zonde ivm de snelle afschrijving. Afhankelijk van je muziekstijl en budget kun je kiezen voor een modeling amp (waarmee je diverse amps kan simuleren en effecten on board hebt) of bv voor een buizencombo. Als je nog niet optreed, maar wel in een oefenruimte wilt kunnen spelen, is rond de 30 watt met een 1x 12 inch speaker genoeg. Bv de Fender Bassbreaker 18/30 schiet mij te binnen als je voor een buizencombo wilt gaan, maar die is er nog niet 2de hands.

Senior Member

Standaard

Die EVH gaat pas echt lekker klinken als je hem een beetje open kunt zetten, wel een hele gave rock-amp.

Senior Member

Standaard

Marshall 30th anniversary stereo set up
    € 1.500,00
    http://link.marktplaats.nl/m1047241360

Tjezus wat een set. Geen idee of t de juiste prijs is maar lijkt me wel fatsoenlijk. Misschien een beetje overkill voor mijn gigs lmao

Senior Member

Standaard

Bied je 1000 eu heb je hem ook.
    Er is niemand die zo'n set koopt.
    Iedereen wil tegenwoordig klein en handzaam.

Senior Member

Standaard 2ehands tips voor moderne gitaarversterkers

Heerlijke Marshall stack voor weinig:
    http://link.marktplaats.nl/m1042124459

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Mooie set voor heul weinig👍
    Tubescreamer ervoor en je kan dan de amp qua gain wat uitbreiden. Is wel een medium gain bak.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten