Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4140

Hybrid View

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Zit toch wel leuk spul bij, lijkt me bijzonder geschikt voor een impulsaankoop, dat Reverend.
    impulsaankoop voor 1139 dollars??? voordat ik dergelijke bedragen uitgeef denk ik toch wel even na.. een impulsaankoop dat is wat mij betreft de prijs van een suikerspin op de kermis….
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Zijn ze zo duur geworden ?
    Zaten toch eens in een 600 euro range..?

Senior Member

Standaard

Zij die mij een beetje kennen, weten dat ik niet om kan gaan met een Les Paul. Te zwaar, geen fijne hals, geen balans, gewoon niet mijn ding. Maar........ er is ééééén Les Paultje, waar ik stiekum wel een oogje op heb: een Special. Nu kan ik een '74-er kopen en vroeg mij af waar ik als non-les-paul-kenner een beetje op moet letten en vooral wat zo'n krasplankie een beetje waard is. Staat is ok, mooi natural relic met wat krasjes, butjes en pitjes en 100% echt. Verder gelukkig met wrapbridge en P90's natuurlijk.

Senior Member

Standaard

In die clip van Southside Johny die je postte zag ik er eentje en toen dacht in nog, da's de eerste keer dat ik er iemand op zie spelen.

Ik ken ze wel, latere versies hebben een tom dacht ik. Ja gut, waar moet je op letten... waar je normaal op moet letten denk ik. Of de verstelmoer niet vast zit, de conditie van de frets, geen warping.. .

Prijzen schommelen rond de 1800.

Overigens, ze kunnen zomaar het gewicht van een normale Les Paul hebben hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

Overigens, ze kunnen zomaar het gewicht van een normale Les Paul hebben hoor.
    Echt waar? Ik dacht, zo zonder top, zal het wel een junior-gewicht hebben.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Zij die mij een beetje kennen, weten dat ik niet om kan gaan met een Les Paul. Te zwaar, geen fijne hals, geen balans, gewoon niet mijn ding. Maar........ er is ééééén Les Paultje, waar ik stiekum wel een oogje op heb: een Special. Nu kan ik een '74-er kopen en vroeg mij af waar ik als non-les-paul-kenner een beetje op moet letten en vooral wat zo'n krasplankie een beetje waard is. Staat is ok, mooi natural relic met wat krasjes, butjes en pitjes en 100% echt. Verder gelukkig met wrapbridge en P90's natuurlijk.

waarde van een 1974er les paul special zoals jij laat zien??? hou je vast, ga zitten en bind je broek dicht…. kijk vervolgens hier
    https://reverb.com/item/86689-gibson...nburst-tobacco

Of jij m dat ook waard zou vinden, is jouw zaak en ik hoop dat je m voor minder kunt sjanghaaien…

bij guitar point in duitsland vragen ze 2.5 k€ .. dat zou mij toch te gortig worden…
    Laatst gewijzigd door MikeD; 5 mei 2016 om 19:13
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Op Ebay staat er een voor €1300 pond. Afijn, ik krijg morgen de details en prijs te horen.

Senior Member

Standaard

Met dit soort gitaren moet je geduld hebben als je ze niet al te duur wil hebben. Ik heb ze een paar maanden in een Ebay zoekopdracht gehad en dan kom je 1200 wel tegen.
    Dat moet uiteraard uit de USA komen dus dan zit je toch weer aan de 1800.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

De Sorrento maar in de vitrine gezet... 't is stevige GAS.

Epiphone "1963" Firebird VII. Misschien ineens een wahwah bij aanschaffen dan.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten