Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 101
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Geloof niet dat ik ooit tele als achternaam ben tegengekomen.
    Wel als voornaam: Tele Santana, voormalig bondscoach van het Brazialiaanse voetbal elftal. Hoewel er in het Portugees wel weer een dakje op de laatste E staat.

Van mijn achternaam heb ik eigenlijk nooit last gehad. Een enkele keer werd/wordt er wel eens op gezinspeeld, maar dat mag geen naam hebben

Senior Member

Standaard

Door werkdrukte en vakantie (akoestische mee) nog niet zoveel op Tele gespeeld, maar wel erg blij mee!

Met crunchstandje op de Gigmaster instand Jumpin' Jack flash sound, wat ik echt een lekker grom vind. Clean in alle drie de standen erg bruikbaar en met highgain uit de brug, niet zo schel/hoog, als sommige Tele's soms last van hebben. Happy ook met de sustain, die is echt boven verwachting.

Gewicht van de gitaar is duidelijk iets zwaarder dan mij JV 52 reissue, en vergelijkbaar met mijn Cabronita. Dit is mijn eerste gitaar ooit met een satin hals en daar ben ik bst tevreden ove. Ok, ik had liever nitro gehad, maar deze hals, vind ik prettiger dan die van mijn Cabronita en die van mijn Classic Player '50 Strat.

Resumé: happy chappy

Senior Member

Standaard

Hartstikke mooi dat het een geslaagd project is, hij ziet er ook top uit.

Standaard

Heel gave plank! Ik ben benieuwd naar wat soundsamples!

Is de kleur zoals op de foto of toch mee groen in daglicht?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masod Bekijk bericht
    Heel gave plank! Ik ben benieuwd naar wat soundsamples!

Is de kleur zoals op de foto of toch mee groen in daglicht?
    Nachtlicht, vriend!
    Een beetje rocker beoordeelt zijn leven, en dus het groen van de gitaar, 's nachts.

Verder 100% eens met je post.
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Kleuren als deze Surfgreen en Sonicblue zijn lastig vast te leggen. Zeker met de camera in een smartphone.

Het oorspronkelijke slagplaatje was aged white, tegen mint green aan, daarmee kreeg het groen een blauwige tint. Met het huidige off-white slagplaatje is de kleur echt wel groen, maar ik zal nog eens foto's maken tegen zowel een witte als zwarte achtergrond. Misschien dat surfgreen daar beter op uitkomt.

Standaard

Ja de kleur van de slagplaat beïnvloedt de kleur van de plank, ik zie m inderdaad als volledig blauw dus ben benieuwd bij een andere achtergrond met een witte slagplaat!

Senior Member

Standaard

Blijft lastig om de kleuren goed weer te geven op een foto. De kleur van de body is echt iets groener dan op deze foto's en de slagplaat iets meer creme. Ik zal nog eens op een avond wat plaatjes schieten en hopen dat de kleuren bij milder licht dan beter uitkomen.

Senior Member

Standaard

Blijft een mooie plank Joost, alleen in het zonlicht ga je de kleur niet pakken. Sonic blue, daphne blue, surf green, dat soort pasteltinten zijn lastig weer te geven.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

wow very nice, zit ook aan een zelfbouw tele te denken..wordt mn eerste zelfbouw en eerste tele dan hehe.
    Waar kan ik het beste kijken als ik een zware goede body wil, met een maple neck en liefst rosewood toets?
    wil denk een beetje traditionele tele pickups(geen idee wat ik dan moet hebben, die nocasters?)

het mag wat kosten maar ik zat zelf te hopen op een zelfbouw tele van rond de 500 die even goed klinkt als een american fender..
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten