Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1431 van 1797 EersteEerste ... 43193113311381142114291430143114321433144114811531 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.301 t/m 14.310 van 17961

Standaard

Yes ze kennen elkaar haha, zijn allebei mijn advertentie, maar bij speurders was mijn profiel nog ingesteld op mijn oude adres in Utrecht Kreeg inderdaad al een tip van iemand, dus heb het meteen aangepast!

Senior Member

Standaard

Hadden de standards een contoured heel in 1989? Ik lees dat Fender er ergens in de jaren tachtig mee is begonnen, met name op MIJ strats. Ik zie trouwens twee gevulde gaatjes in de headstock, waar een brede stringtree moet hebben gezeten. Dat duidt eerder op een Japanse HRR. Of dit is een in Amerika in elkaar gezette strat met MIJ parts.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Mulders Bekijk bericht
    Yes ze kennen elkaar haha, zijn allebei mijn advertentie, maar bij speurders was mijn profiel nog ingesteld op mijn oude adres in Utrecht Kreeg inderdaad al een tip van iemand, dus heb het meteen aangepast!
    Haha je bent er snel bij! Google Alert op je naam staan ofzo?
    Maarre.... heb bij je verhuizing ook meteen je naam aangepast van Tim naar Pim?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik had 'm getipt; deze rooie viel wel op in mijn RSS-stream

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Nee dat leek me niet per se nodig, bijna iedereen gebruikt een nickname op marktplaats en mijn vrienden noemen me Tim, vandaar. Neem aan dat jij ook niet Da Vinci heet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Mulders Bekijk bericht
    Nee dat leek me niet per se nodig, bijna iedereen gebruikt een nickname op marktplaats en mijn vrienden noemen me Tim, vandaar. Neem aan dat jij ook niet Da Vinci heet
    Je hebt een punt Tim. Huh, Pim. 2 eigenlijk. En dat in slechts twee berichten op dit forum

Senior Member

Standaard

Van een gerespecteerde winkel.

Nou, zeg het maar, de jury is er niet uit en de winkel doet of zijn neus bloed. Gibson zelf zegt dat ze NOOIT een 3 screw rod cover gebruikt hebben maar is dat zo? In dat geval kom ik best een hoop fakes tegen in de Dove en Hummingbird sectie.

Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

En deze?
    http://link.marktplaats.nl/m1044380033
    Ik zie er iets aan maar weet niet wat.... Die hals lijkt net een kurkentrekker? Althans, op mijn telefoon loopt de eerste fret behoorlijk niet parallel met de brug. Vertekend beeld?
    Verder wel een mooie gitaar.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

@ Peer
    het logo en de headstock zijn correct voor een norlin maar de trussrod cover lijkt me niet origineel, misschien gesneuveld en vervangen door een verkeerd exemplaar ?
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Van een gerespecteerde winkel.

Nou, zeg het maar, de jury is er niet uit en de winkel doet of zijn neus bloed. Gibson zelf zegt dat ze NOOIT een 3 screw rod cover gebruikt hebben maar is dat zo? In dat geval kom ik best een hoop fakes tegen in de Dove en Hummingbird sectie.
    Misschien is de truss rod cover vervangen door die van een Epiphone. Als je Googelt op plaatjes van een Hummingbird headstock, kom je wel van die driepunts-dingetjes tegen. Verder heb ik er geen verstand van.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten