Yes ze kennen elkaar haha, zijn allebei mijn advertentie, maar bij speurders was mijn profiel nog ingesteld op mijn oude adres in UtrechtKreeg inderdaad al een tip van iemand, dus heb het meteen aangepast!
Yes ze kennen elkaar haha, zijn allebei mijn advertentie, maar bij speurders was mijn profiel nog ingesteld op mijn oude adres in UtrechtKreeg inderdaad al een tip van iemand, dus heb het meteen aangepast!
Hadden de standards een contoured heel in 1989? Ik lees dat Fender er ergens in de jaren tachtig mee is begonnen, met name op MIJ strats. Ik zie trouwens twee gevulde gaatjes in de headstock, waar een brede stringtree moet hebben gezeten. Dat duidt eerder op een Japanse HRR. Of dit is een in Amerika in elkaar gezette strat met MIJ parts.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Van een gerespecteerde winkel.
Nou, zeg het maar, de jury is er niet uit en de winkel doet of zijn neus bloed. Gibson zelf zegt dat ze NOOIT een 3 screw rod cover gebruikt hebben maar is dat zo? In dat geval kom ik best een hoop fakes tegen in de Dove en Hummingbird sectie.
En deze?
http://link.marktplaats.nl/m1044380033
Ik zie er iets aan maar weet niet wat.... Die hals lijkt net een kurkentrekker? Althans, op mijn telefoon loopt de eerste fret behoorlijk niet parallel met de brug. Vertekend beeld?
Verder wel een mooie gitaar.
@ Peer
het logo en de headstock zijn correct voor een norlin maar de trussrod cover lijkt me niet origineel, misschien gesneuveld en vervangen door een verkeerd exemplaar ?
life sucks and then you die
Favorieten/bladwijzers