Gelezen wel! Thanks voor de info!
Nog eens mijn archtops -> kon het niet laten bij een 'semi-hollow topic', mijn recente aanwinst te posten
![]()
Gelezen wel! Thanks voor de info!
Nog eens mijn archtops -> kon het niet laten bij een 'semi-hollow topic', mijn recente aanwinst te posten
![]()
Laatst gewijzigd door Chew; 17 april 2016 om 20:12 Reden: pics kwamen niet door, nu hopelijk wel :)
Tissues!!!
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Yes, ES335 & Rhoades ?!!![]()
Die natural, da's verdomme een schoonheid zeg! Zo lust ik ook nog wel een semi-hollow!![]()
wow die blonde is echt een schatje
life sucks and then you die
[QUOTE=Chew;3226333]Gelezen wel! Thanks voor de info!
Je sloffen verraden je style en klasse op gitaargebied!
Ik geloof dat ik mijn ES hier nog niet geshowt heb:
ES-335 63ri 50th anniversary uit 2014. Te gekke gitaar!
Hmm, begint een beetje eenzijdig Gibson te worden hier, maar ff mijn Hoffie, mijn main axe, proppen dan, een echte, ouwe, uit West Germany.
Gaat er nooit meer uit waarschijnlijk.
Zal t.z.t. wel een collega krijgen, begin wat meer Country neigingen te krijgen, en 't wordt echt tijd voor een Starfire IV of Harmony Rocket.
Ergens in een toekomst...![]()
Hé wat leuk, ik hen twee mensen gekend die een jaar of 8 op Guild Starfire bassen hebben gespeeld. Ik wist niet dat er ook starfire gitaren waren. Zal ik eens Het Net over doorploegen.
En je Höfner vind ik ook een leuk modelletje.
Geen wonder dat je die eens lekker over de knie legt.
Leuk leuk leuk, iedere dag leer ik weer wat.
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers