Een echte ziet er anders uit, ja. Hier de mijne (1980)
![]()
Een echte ziet er anders uit, ja. Hier de mijne (1980)
![]()
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Denk niet dat er iets mis mee is, gewoon veel aan gesleuteld. Waarde is wel ietwat optimistisch. Maar mocht ik interesse hebben, zou ik hem toch wel eens nauwkeurig van dichtbij inspecteren.
"Verder is het serienummer spijtig genoeg verwijderd door de refin, "
Dat zou voor mij de reden zijn om 'm niet te kopen.
"In God we trust, all others pay cash."
Waarom zou je zoiets rond schuren? ik kan me daar geen echte reden voor bedenken.
"Verder is het serienummer spijtig genoeg verwijderd door de refin" Is er dan zoveel weggeschuurd en/of zo'n dikke laklaag aangebracht? Of zat het serienummer destijds op de zwarte lak als sticker?
Inderdaad Fishy! Ik zou hem ook laten schieten als ik op zoek was naar een custom
De enige Black Beauties die ik ken met een afgeronde hals zijn de vroeg jaren zeventig Japanners, zoals Hondo, Morris, Ibanez, Cimar, dat soort merken. Meestal waren dat ook de bolt-on necks. Waarschijnlijk goedkoper te maken?
of deze Hondo II (big pic alert)
En dat van die pancaked body klopt ook niet, mijn 1978 had dat ook en die van McWilliams ook als ik me goed herinner.
Laatst gewijzigd door Midwolda; 16 maart 2016 om 17:24
"In God we trust, all others pay cash."
Meestal, maar niet altijd: http://m.ru.skelbiu.lt/index.php?mod...os&id=20508237
Als je de kop van vorm wil veranderen moet je 'm inderdaad helemaal overspuiten. Smells like fish.
Favorieten/bladwijzers