.. en vergeet zijn teksten niet. Het is een vrij lui forum wat productie betreft maar door Gus merken we daar niks van.
Was dit nuttig? Y/N Ik ben blij dat ik momenteel in Pepe's onderschrift wordt geciteerd.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers