Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1415 van 1797 EersteEerste ... 41591513151365140514131414141514161417142514651515 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.141 t/m 14.150 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mooi, opgelost.
    Nee, helemaal niet. Ik zit hier godverdomme met bier en chips!
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Ik heb dan weer zo'n vermoeden dat onze uit de dood opgestane Hugo pleiter gewoon de verkoper zelf is.
    Maar het zijn krokodillentranen natuurlijk, doodgezwegen worden zou pas echt vervelend zijn.

Senior Member

Standaard

Het bier maar weer in de ijskast zetten, gitaar staat gereserveerd...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Het bier maar weer in de ijskast zetten, gitaar staat gereserveerd...
    Zou diegene die eerst 200K op Dutchburst heeft geboden, zich hebben bedacht en nu voor 8K deze Hugo op het oog hebben?

Senior Member

Standaard

Nee, ik denk dat het gereserveerd er wel weer af gaat en hij nog wel ff te koop staat of dat de gitaar even van mp verdwijnt en weer terugkomt of eventueel op een andere mp te koop aangeboden wordt....

Senior Member

Standaard

Dit alles doorlezend en samenvattend, begrijp ik het nou goed dat het een ouwe nepgibson is waar ook nog aan geklooid is?
    :-)

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    "Even voor de Forum "mensen" doe je huiswerk eens goed ipv zeldzame "L" verhalen."

HaroldA bedoelt met zijn post de heer P. Daal te citeren die ons forum ook leest en daarvan blijk geeft in zijn advertentie... chapeau... maak jezelf hier eens bekend en doe je verhaal . Overigens gefeliciteerd want er staat 'gereserveerd' bij de MP ad ....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dit alles doorlezend en samenvattend, begrijp ik het nou goed dat het een ouwe nepgibson is waar ook nog aan geklooid is?
    Dat begrijp je nu eens helemaal goed

En als meneer Daal mee zou lezen, is dat natuurlijk prima. Hij heeft een hele mooie gitaar en had er alleen verstandig aan gedaan zich iets handiger op te stellen. Want zeg nu eerlijk, wij (of zoals hij zegt "jullie" ) zijn helemaal de beroerdste niet. We maken wel eens een grap (soms 1 teveel), maar verder hebben we het beste met de gitaarscene voor. Dus ook met meneer Daal. Het Hugo-verhaal kende ik, maar mij was niet duidelijk dat dit een Hugo was. Overigens staat in de titel op MP nu wel Hugo. Stond dat er vanaf het begin? Want dan heb ik daar overheen gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    :-)
    voorzover de eerdere advertentie op MP mij nog voor de geest staat (het ding is opnieuw geadverteerd met aanzienlijk minder 'toelichting' dan voorheen) komt het er op neer dat de basis van de body 'een 52-er goldtop' zou moeten zijn en dat de rest er compleet bijgefabriceerd is. Zoals (ik meen) Fred toen zo snedig opmerkte, kan je op die manier 1 complete originele gitaar in tig componenten uit elkaar slachten en er tig 'originele' conversies van maken. Met Fred ben ik de mening toegedaan dat de kans klein is dat een kaalgetrokken goldtop een keurig in het midden zittende naad met bookmatched top heeft; kijk maar naar 'Lucy' de in cherry red gerefinishte ex-goldtop die Clapton aan George Harrison cadeau deed rond de opnames van While my guitar gently weeps.. daar zit de naad in de top echt ver uit het midden.
    Laatst gewijzigd door MikeD; 1 maart 2016 om 17:42

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Dat begrijp je nu eens helemaal goed

En als meneer Daal mee zou lezen, is dat natuurlijk prima. Hij heeft een hele mooie gitaar en had er alleen verstandig aan gedaan zich iets handiger op te stellen. Want zeg nu eerlijk, wij (of zoals hij zegt "jullie" ) zijn helemaal de beroerdste niet. We maken wel eens een grap (soms 1 teveel), maar verder hebben we het beste met de gitaarscene voor. Dus ook met meneer Daal. Het Hugo-verhaal kende ik, maar mij was niet duidelijk dat dit een Hugo was. Overigens staat in de titel op MP nu wel Hugo. Stond dat er vanaf het begin? Want dan heb ik daar overheen gelezen.
    zoals reeds geobserveerd, heeft het er de schijn van dat de heer P. Daal (leuke schuilnaam ook...) ons forum op de voet volgt en zijn MP ad aanpast al naar gelang de commentaren (door hem als 'L' verhalen gekwalificeerd) hem daartoe aanleiding geven..... Ik heb een doos Jopen Koytbier in de koeling staan, dus ik houd het hier nog wel even vol.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten