Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 226 van 410 EersteEerste ... 126176216224225226227228236276326 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.251 t/m 2.260 van 4093
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    De GAS voor een Jazzmaster en een LP Special ('80-er met p90) is spontaan vervangen voor de nieuwe Electric Parlor van Gun. Wat een heerlijke -volledig holle- mojoplank is dat zeg!

Diverse soundclips op Oigen zijn FB-pagina.

Het valt mij op dat niemand op deze posting gereageerd heeft. Ik vind het dus niet alleen een bijzonder gitaartje qua specs, maar ook bijzonder fraai gemaakt. Ik heb de munten niet, maar word er wel hebberig van

Senior Member

Standaard

De reageerders zitten op FB denk ik. Een 3/4 is niet zo populair. Het concept is ook niet nieuw natuurlijk, Gibson had ook 3/4 modellen van de 125 en 140 thinlinen en ook van Kay ken ik ze. En Daddy Mojo maakt de Rosetta ook als arch top bijvoorbeeld.
    Maar het ziet er bitchin uit en het werk van Oi kennende klinkt het ook zo.

Laatst gewijzigd door Pepe; 23 februari 2016 om 22:11

Standaard

Het is dat ik al een mooie 12-snarige Doozy heb, maar als ik die zoektocht nu over zou doen dan werd het waarschijnlijk deze Eastwood reissue van de Charvel Surfcaster.

Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Standaard

Na maanden weinig gitaar te hebben gespeeld, zit ik al weer een paar weken op een speelkick. En zoals altijd wakkert dat mijn GAS weer aan... ditmaal voor een écht goeie strat (of misschien een tele). Toch Marktplaats maar eens aanzwengelen voor een tweedehands Haar, Rebel Relic of Kauffmann...?
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Senior Member

Standaard

Pfff..gas, ik word er niet goed van...
    Ik vind PRS gitaren geweldig mooi om te zien, comfortabel ook, maar toch mist er vaak iets in de sound. Iets dat een dikke les paul wel heeft, een bepaalde korrel in de sound, een bepaalde warmte bij soleren op de dunne snaren die geen enkele andere gitaar bij mijn weten heeft.
    Jammer genoeg vind ik dat een les paul een hopeloze klont van een gitaar is, ergonomisch gezien. Neem me niet kwalijk, ik speel sinds 2000 voornamelijk op mijn heerlijk ergonomische music man gitaren, dus ik kan het niet helpen, een les paul hangt gewoon niet echt lekker.

Maar nu kwam ik net dit tegen:

Damn, dat vind ik toch wel strakke plasser werk!
    Het verandert niks aan de sound, maar wát een mooi afgewerkte gitaren zijn die prs-en toch. Al is het maar alleen die pickupringen die precíes mooi om die pickups passen. Geweldig.
    Maar ja, niet die dikke sound op de dunne snaren hoger op de hals...luxeproblemen

Senior Member

Standaard

Eugen zijn laatste creatie vind ik wel weer erg fraai:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Het valt mij op dat niemand op deze posting gereageerd heeft. Ik vind het dus niet alleen een bijzonder gitaartje qua specs, maar ook bijzonder fraai gemaakt. Ik heb de munten niet, maar word er wel hebberig van
    hij ziet er prachtig uit, zeer smaakvol alleen mis ik toch de cutaway om in de hogere posities te spelen, dus zoals hierboven maar dan in de deze kleurstelling en uitvoering

Senior Member

Standaard

Ik denk dat Eugen die graag voor je maakt met jouw specs

Standaard

Ik ken de man en zijn vakmanschap.
    Ik vind het een fraaie gitaar. En ik vraag mij af of ie wel hollow is. De brug zou mij moeten zeggen van niet. Mar ik kan me natuurlijk vergissen. Toch krijg ik weinig last van gas, gast.

De gitarist die er helemaal dol van zal zijn, is allang geboren.
    Plus: moet ik op mijn leeftijd me nog wagen aan gitaren die nu al zijn geroest en toch het eeuwige leven hebben?
    Misschien had mijn reactie moeten zijn: fijn dat je m post...
    Want de wereld wordt toch weer een stukje mooier met zulke planken.
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Pfff..gas, ik word er niet goed van...
    Ik vind PRS gitaren geweldig mooi om te zien, comfortabel ook, maar toch mist er vaak iets in de sound. Iets dat een dikke les paul wel heeft, een bepaalde korrel in de sound, een bepaalde warmte bij soleren op de dunne snaren die geen enkele andere gitaar bij mijn weten heeft.
    Jammer genoeg vind ik dat een les paul een hopeloze klont van een gitaar is, ergonomisch gezien. Neem me niet kwalijk, ik speel sinds 2000 voornamelijk op mijn heerlijk ergonomische music man gitaren, dus ik kan het niet helpen, een les paul hangt gewoon niet echt lekker.

Maar nu kwam ik net dit tegen:

Damn, dat vind ik toch wel strakke plasser werk!
    Het verandert niks aan de sound, maar wát een mooi afgewerkte gitaren zijn die prs-en toch. Al is het maar alleen die pickupringen die precíes mooi om die pickups passen. Geweldig.
    Maar ja, niet die dikke sound op de dunne snaren hoger op de hals...luxeproblemen
    Datzelfde heb ik ook met Prs, naast dat ik de halzen hopeloos vind qua shape, plat en breed.
    Ik speel op een mm luke voor de veelzijdigheid en op een les Paul als ik die dikke en ronde grom wil hebben. Dikke ronde 58/59 neck en ik ben happy!
    Nu sparen voor een strat voor erbij, maar dan eerst met de band geld verdienen en m'n vrouw lief aankijken🙈

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten