Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 814 van 904 EersteEerste ... 314714764804812813814815816824864 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.131 t/m 8.140 van 9036
    Senior Member

Standaard

De Amerikaanse versie iets van 2/2,2K nieuw. Tweedehands tussen de 900 en 1100 afhankelijk van de staat.
    Maar Jezus, Lex, waar haalde jij die dure gitaren vandaan??? Getordeerde halzen op een Tele?? WTF 😳
    Die dingen kun je onder water houden en doen het daarna nog steeds. Ook prima als honkbal knuppel....

Senior Member

Standaard

Blijft moeilijk om te oordelen over een gitaar die we zelf aangeschaft hebben. De prijs en het merk spelen nu eenmaal mee.

Senior Member

Standaard

Thx. Men vraagt tegenwoordig rustig 1200 voor een USA standard strat dus begin soms aan mezelf te twijfelen :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Thx. Men vraagt tegenwoordig rustig 1200 voor een USA standard strat dus begin soms aan mezelf te twijfelen :-)
    Daar begrijp ik dus ook nix van. Kosten nieuw €1500 en boven de 2/3 van de nieuwprijs zou echt uitzonderlijk moeten zijn. Maar om de een of andere reden zijn er verkopers die aan een 10 of 15 jaar oude USA-strat al mojowaarde toekennen en menen boven de €1000 te moeten vragen. No-go voor mij dan. Vintage reissues schat ik wel iets hoger in, maar niet boven de circa €1100,-

Hoe gaat het met de trilling in je Gigmaster trouwens?

Senior Member

Standaard

10/15 jaar? Gewoon bij 2 jaar al hoor....

Gigmaster ranmelt nog steeds. Heb er weinig aan kunnen doen de laatste weken. Dinsdag eerste repetitie met dat ding, kijken of het dan storend is.

Ook uitgebreid contact gehad met Bax. Op zich staan ze niet onwelwillend tegenover garantie maar dat moet dan wel via de oorspronkelijke koper gaan. Het feit dat niet iedereen het rammeltje hoort geeft me ook de indruk dat ik beter daarheen kan gaan. Met een vrouw die veel in het weekend werkt en twee jonge kindjes is dat agenda-technisch wat lastig maar als het in de repetitie niet naar wens is rijd ik binnenkort tt naar Goed.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie iets van 2/2,2K nieuw. Tweedehands tussen de 900 en 1100 afhankelijk van de staat.
    Maar Jezus, Lex, waar haalde jij die dure gitaren vandaan??? Getordeerde halzen op een Tele?? WTF ��
    Die dingen kun je onder water houden en doen het daarna nog steeds. Ook prima als honkbal knuppel....
    Waar ik dure gitaren vandaan haal? Nou, net zoals iedereen; verkoopsites of gitaarboerkes. Ik heb ook problemen gehad met Fender '62RI (hals stond enorm hol en was niet recht te krijgen) en een knetter Fender '57 RI. Beiden retour Fender. Met Fender MIM geen problemen gehad en de Chinese Classic Vibe Telecaster is super! Epiphone Sheraton Korea, ook een heerlijke gitaar! Zoals je ziet heb ik het wel gehad met die Amerikaanse troep!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Zoals je ziet heb ik het wel gehad met die Amerikaanse troep!
    Maken ze daar nog steeds gitaren dan? Trump zijn toverwoord is toch niet voor niets Tjaina

Uit USA komen nauwelijks gitaren onder de €1500. Ga je één stapje hoger, kom je bv bij Fender op een signature, wat met alle respect, een gitaar blijft waaraan vele "bouwers" hun deeltje hebben bijgedragen. Voor dat geld koop ik 10x liever een nederlandse Gun of Smitty. Daar is pas echt aandacht aan gegeven en kan je bovendien je eigen wishlist voor aanleveren.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 21 februari 2016 om 19:34

Senior Member

Standaard

Goede keuze. Zat goeie Nederlandse bouwers die voor rond 1500 eu echt mooie spullen maken waarvoor je bij fender 2 of 3x zoveel betaalt.
    Klaar ben ik niet met US merken, tweedehands is er genoeg betaalbaars te kopen. Ik zie regelmatig fender cs 60s strats voor rond de 2K, beetje afdingen en je hebt voor een scherpe prijs een mooie customshopper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Goede keuze. Zat goeie Nederlandse bouwers die voor rond 1500 eu echt mooie spullen maken waarvoor je bij fender 2 of 3x zoveel betaalt.
    Klaar ben ik niet met US merken, tweedehands is er genoeg betaalbaars te kopen. Ik zie regelmatig fender cs 60s strats voor rond de 2K, beetje afdingen en je hebt voor een scherpe prijs een mooie customshopper.
    Ha, die CS60 heb ik ook gehad! Is wel een stapje 'hoger' dan de Standard maar om nou te zeggen 'wauw, wat een gitaar' ....nee!

Senior Member

Standaard

Heb jij zoiets gehad ooit? Deze lijkt me toch echt een paar stappen hoger dan een standard:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten