Wat voor amp is dat Pepe?
Guitarwise![]()
Wat voor amp is dat Pepe?
Guitarwise![]()
Ouwe troep man. Koop toch eens wat moderns.
We vliegen toch ook niet meer met Dakota's?
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Nee, dat is zo. Maar dat is alleen maar omdat er een Dakota met alle brugwachters van Amsterdam, Aalsmeer etc. ietsjes ongelukkig op het wad is geland.
Dat had twee gevolgen:
- alle bruggen zijn in versneld tempo geautomatiseerd, nu vanuit de controlekamer
- het bestand Dakota's was in een klap (wat zeg ik nou toch) gehalveerd
Het laatste is een zegen voor het milieu. Vliegen ze niet meer steeds roetend en rokend over ons huis.
Een milieuzone voor Dakota's? Ben ik helemaal voor.
Ziet er fraai uit Pepe. Ben benieuwd naar het resultaat.
Tot tot tot.
Vriendelijke groet, Gus
ze hebben nog een dakota in drieen gereden op de snelweg bij de kaag. Voor een musical.....
(lang verhaal)
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Was van een oud werkgever van me dat ding; een replica als ik me niet vergis; schaalmodelletje, 1 op 1, decorstuk, kweenie of 't een originele uit WOII was eigenlijk, kan zo een sta op het vliegveld om de indruk te wekken dat we een vloot hebben gevalletje geweest zijn.
Likewise brother
Hij heeft vandaag nog model gestaan voor de Schiedamse meester SdG voor het bepalen van "Gibson TV White". Was nog een lastig rondje op de kleurenwaaier
@Pepe: Met een Gretsch en een Les Paul heb je toch helemaal geen behoefte aan een Tele?![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ook maar eens een keertje de complete collectie in 1 plaatje gevangen. Niet zo glorieus als menig ander, maar d'r komt genoeg herrie uit![]()
-Baton Rouge western akoestisch (~2011.)
-Schecter Hellraiser C1 (Korea, ~2008.)
-Dean Cadillac Select (Korea, december 2007.)
-Epiphone les paul custom (Indonesië, december 2014.)
-Vantage 725B bass, (Korea of Japan, onbekend.)
-Epiphone les paul standard (Korea, 1999.)
Ik schat zo in dat de Dean favoriet is?
Favorieten/bladwijzers