Spank you :-)
Testje:
![]()
Spank you :-)
Testje:
![]()
.
GAS voor deze:
http://www.espguitars.com/products/1...-alex-skolnick
Mahonie body, maple top, maple neck, slankere hals/body overgang dan bij de meeste les paul achtigen, lekker lompe frets, én frets over de binding!
Maar die prijs....![]()
Laatst gewijzigd door D3nnis; 7 februari 2016 om 10:14
En nog niet eens schreeuwend duur.
Mwa...
In dat kader, geen gas want ik heb al een gitaar, de nieuwe Guild VI. Best een stevige prijs voor iets uit de Newark serie maar glimmen doet het wel.
Eigenlijk wel raar dat er geen topic is voor nieuwe producten?
Laatst gewijzigd door Pepe; 14 februari 2016 om 00:12
Nice Guild!
Ik moet bij mijn Guild X-175 nog wennen aan de positie van de toggleswitch. Nu zie ik dat deze fancy VI daar ook nog eens een kleine mastervolume naast heeft. Hoe ervaar jij deze twee posities?
Nee, ik heb hem niet. Ik heb genoeg. Maar wat ik zeg, een topic voor mooie nieuwe dingen zonder dat je het gelijk moet hebben is er niet.
Maar je hebt de Manhatten gekocht dus? Nou nog een drummer en een upright bas en gocatgo.
Zo'n Manhattan met Bigsby trekt me ook wel. In mijn huidige bands is echter weinig emplooi voor een rockabilly/jazz-bak, dus nog daar wacht ik toch nog even mee. Je moet er ook de juiste amp voor hebben.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers