Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 575 van 866 EersteEerste ... 75475525565573574575576577585625675 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.741 t/m 5.750 van 8652
    Member

Standaard

ja die flashback is echt zo groot..gebruik hem vooral voor de reverse delays en de looper..die shifter heeft een leuk geluid,ik had eerst een death by audio echo dream 2 maar deze is net zo weird en 3 x zo goedkoop..ook leuk met synthesizers

Member

Standaard

paarse kastje is een edwin thoen ed's custom shop dual tube cracker en de true bypass switcher komt ook bij hem vandaan..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RednoiZ Bekijk bericht
    Wat is dat voor looper? Zelfbouw?

Edit: inmiddels al beantwoord

Member

Standaard

alles gevoed door een pedal power plus 2 van voodoo lab ,behalve de tc,de blackstar en de tube cracker, kabels zelf gemaakt met neutrik pluggen. Werkt zo erg goed met de 3 verschillende gitaren die ik gebruik..epiphone sheraton 1994 met gibson burstbucker en classic 59,fender japan 1985 maple toets stratocater met seymour duncans,2 x ssl1 en jb-4 met kahler tremolo en een ibanez premium sa960 qm.Versterkers Hiwatt en bugera..

Standaard

Na wat puzzelwerk dan toch de wah en de nieuwe Fuzzolo erop gekregen.

Standaard

Past die voeding er niet onder? Dat zou een hoop schelen. Dat pedaal links van de voeding lijkt me wat lastig bereikbaar of valt dat mee?

Standaard

Neen, die voeding past er inderdaad niet onder, zelfs niet als ik de voetjes van de Pedaltrain wat verleng. Het is een fame DCT. Spotgoedkoop maar wel 8 geïsoleerde uitgangen. Helaas een enorme grote lompe doos. Maar dat was tot nu toe geen probleem. Maar voor ik me nu een nieuw pedaal aanschaf zal ik me toch echt eerst een Powertrain of Pedalpower moeten aanschaffen ja.

Die Tremolo pedaal is eigenlijk toch wel vlot bedienbaar. Ondersteboven blijkt hij zelfs makkelijker intrapbaar dan normaal.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht

Na wat puzzelwerk dan toch de wah en de nieuwe Fuzzolo erop gekregen.
    Wat doe je met die ABY box aan het begin van je keten als ik vragen mag?

En wat voor platte patchkabels zijn dat? (die tussen de bad monkey en de spark booster bijvoorbeeld)
    Zijn dat kwalitatief goede patchkabels? Ik heb nog cheape grote patchkabels en moet nog een keer upgraden!
    Laatst gewijzigd door Braml; 21 februari 2016 om 11:52

Senior Member

Standaard

De Memory Boy misdroeg zich teveel, die heb ik nu vervangen door een hopelijk stabielere Deluxe Memory Boy. Ik heb de Fuzz op een stuk karton geplaatst, zodat de jack hoger is dan de rand van het pedalboard. Op één na alle kabels zijn EBS PCF, scheelt net dat beetje ruimte.

Senior Member

Standaard

Hoe bevalt die Fame powersupply Rafke Pafke? Ik zweer nu bij de Harley Benton Powerplant JR., heb er twee onder mijn pedaltrain JR, maar wil nog een tweede bord gaan maken waar ik het liefst één powersupply op zou zetten. Klinkt wel goed dat -ie geïsoleerde outputs heeft!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten