Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 808 van 904 EersteEerste ... 308708758798806807808809810818858 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.071 t/m 8.080 van 9036
    Senior Member

Standaard

Dat je het niet kent wil niet zeggen dat de prijs raar is. Ik ken het ook niet trouwens maar het zal best ooit op een of ander forum helemaal tha bomb geweest zijn. Hij mikt op de insiders dus flauwe biedingen is heel geestig enzo maar ook een beetje sukkelig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat je het niet kent wil niet zeggen dat de prijs raar is. Ik ken het ook niet trouwens maar het zal best ooit op een of ander forum helemaal tha bomb geweest zijn. Hij mikt op de insiders dus flauwe biedingen is heel geestig enzo maar ook een beetje sukkelig.
    Sorry, vrijdagmiddag debiteuren/crediteuren humor......

Senior Member

Standaard

Die gitaar komt vrijwel zeker bij TFoA weg, dus dan weet je sowieso al dat hij er zelf 2x te veel voor betaald heeft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Die gitaar komt vrijwel zeker bij TFoA weg, dus dan weet je sowieso al dat hij er zelf 2x te veel voor betaald heeft.
    Daar is Rudi zelf veel te slim voor

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Waarom denk je dat die gitaar daar weg komt? Als TFOA dubbele prijzen zou vragen, dan hadden ze geen bestaansrecht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat je het niet kent wil niet zeggen dat de prijs raar is.
    Ben ik met je eens.
    Maar ik zie een nepgibson, dus gibson technisch geen historische waarde.
    Dan is het een hugo, wat historische waarde zou kunnen hebben, maar niemand weet of het zo is, want er staat gibson op die nepperd.
    Voor het historische hoef ik het dus niet te doen.
    Voor een goede niet-gibson les paul, ga ik wel naar Hans Geerdink, of 1 van zijn gitaarbouwende collega's, dan heb ik voor minder dan de helft een steengoede nieuwe les paul.
    Daarom zou ik mijn openingsbod van €100,- nog niet zo beroerd vinden. Nou ja, misschien wel een beetje. We maken er een paar honderd van, vooruit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Waarom denk je dat die gitaar daar weg komt? Als TFOA dubbele prijzen zou vragen, dan hadden ze geen bestaansrecht.
    ik begrijp het ook niet dat ze nog bestaan met de prijzen die ze hanteren, ze richten zich toch vooral op het buitenland volgens mij en vergeleken daarbij is nederland een koopjesland voor vintage gitaren.
    kijk maar eens op franse verkoop sites daar zakt je echt de broek van af.

Senior Member

Standaard

Ff voorbij deze dure namaak LP.
    TFOA.
    Ik sta soms ook te kijken van de prijzen daar ja.
    Strat plus voor eenzelfde prijs als Jutter suggereert.
    Then again, ze hebben vaak wel speciaal spul, dingen die je niet zomaar overal kunt krijgen.
    Daarbij koop je bij een winkel, niet bij een particulier op MP.
    Ergens begrijp ik het wel.
    Als je echt iets wilt hebben, dan zeur je niet over een paar honderd euro meer, of meer.
    Alles is relatief.
    Als je van een minimum inkomen leeft moet je misschien ook niet voor een ES330 uit 1970 gaan.
    Als je jezelf eenmaal zoiets kunt veroorloven, van plan bent zoiets aan te schaffen, bereid bent daar geld aan uit te geven, dan moet een mens ook niet moeilijk doen wanneer die misschien vier, vijfhonderd euro teveel neerpleurt, vergeleken met prijzen die die terugvindt op internet.
    Vaak nog in het buitenland ook, want best speciaal spul, en ding is; we wonen niet in London, Oslo, Paris of NY.
    Als je jezelf een 911 kunt veroorloven, moet je ook niet beginnen te jammeren over de prijs van het winterklaar maken, of een grote beurt; als ik naar de VW garage gaat kost het een fractie van; jammer dan.

Senior Member

Standaard

Met als aanvulling: ze zijn ook dealer van een aantal merken en hanteren dan gewoon gangbare prijzen.

Hun gemiddelde aanbod is niet gemiddeld, dus de prijs ook niet. Daarnaast schijnen ze ook een bovengemiddelde service te verleden. Ik denk dat als je echt wat moois zoekt, hun prijzen echt niet zoveel hoger zijn als elders. Bovendien, elders is het vaak maar moeilijk te krijgen/vinden. Zij hebben altijd wel enkele jaren '60 Tele's, Strats, LP's en 335's op voorraad en ik ken geen andere shop die dat ook heeft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Daarnaast schijnen ze ook een bovengemiddelde service te verleden.
    Wat is bovengemiddelde service? Dat je geholpen wordt als er iets met je gitaar is?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten