Prima! Dat is geluk hebben, want er zijn maar weinig goede clawhammeraars in Nederland die ook nog eens lesgeven.
Omdat Bluegrass en Old-time meestal samen optrekken (in ieder geval op de informele muzikanten meetings, zit daar nu zo'n ~30 jaar bij) verbaast het me dat ik nog nooit van hem had gehoord.
Maar dat zal dan spoedig wel veranderen, denk ik zo.
Een van de zeldzame opnames waar ik gitaar speel (iemand heeft iets heel erg fout gedaan bij de opname van het geluid) :




) :
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers