Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 139
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Grappig hoe klein die wereld is.
    Jurgen is inderdaad onze toetsenist.
    We zijn hard aan het oefenen de set voor Paradiso in elkaar te knallen en het loopt nu al lekker!
    Ik hoef niet eens de finale te halen, Paradiso is al mooi.
    Zorg voor een vette show dus meer entertainment gehalte want alleen muzikaal gezien kom je er niet. Je hoeft echt niet met danseressen aan te komen (ook meegemaakt tijdens de finale) maar zorg dat het overkomt als of je een concert geeft.

Succes verder!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Voor een band die niet veel speelt kan je er wat leuks aan overhouden maar voor bands die regelmatig spelen is het totaal niet aantrekkelijk.
    Heb met twee bands met de allereerste editie mee gedaan en met één van de twee bands hebben we het uiteindelijk geschopt tot de regiofinale in Zwolle waar we als Public's Favorite eindigde. Heb de schitterende beker nog ergens liggen. Koch was toen nog geen sponsor dus de twee Koch kasten die toen in Hedon op het podium stonden waren van mij

Senior Member

Standaard

Zorg voor een vette show dus meer entertainment gehalte want alleen muzikaal gezien kom je er niet. Je hoeft echt niet met danseressen aan te komen (ook meegemaakt tijdens de finale) maar zorg dat het overkomt als of je een concert geeft.

Succes verder!
    Thanx voor de tip, dat gaat wel goed komen!
    We rekenen totaal niet op de jury prijs, dus we nemen zoveel mogelijk publiek mee naar Paradiso en wie weet winnen we de publieksprijs.
    Hoezo is het voor bands die regelmatig optreden niet interessant? Krijgen bands weinig gage die via hun gigs gaan doen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Senior Member

Standaard

Hoezo is het voor bands die regelmatig optreden niet interessant? Krijgen bands weinig gage die via hun gigs gaan doen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
    Bands die regelmatig optreden genieten reeds een bepaalde bekendheid in "het covercircuit". De Clash voegt daar nauwelijks iets aan toe en al zeker niet als het gaat om dancings en dorpsfeesten/ tentfeesten.

Senior Member

Standaard

En we willen juist op dorpsfeesten en grote feesttenten meer voet aan de grond krijgen. Ook bruiloften doen we regelmatig gek genoeg...
    De clash is dus puur gericht op kroeg en festival optredens?

Senior Member

Standaard

Marshall 20/20 in een rack met een 19 inch effect. En een voetpedaal zoals mijn Mesa Boogie V-twin. Met een TS9 ernaast & Wah en volume. En dan de grote 2x12 van bijvoorbeeld Marshall. Da's het kleinste denk ik. Of zo'n Peavey 20 watt topje met twee 1x12 cabjes. & pedalenbak.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Welke leuke dingen heb je er aan overgehouden?
    Een aantal (terugkerende) leuke, goed betaalde optredens, voor een voor onze doen groot publiek, en wat meer vruchtbare connecties buiten onze eigen regio.

Senior Member

Standaard

Thanx voor de tip, dat gaat wel goed komen!
    We rekenen totaal niet op de jury prijs, dus we nemen zoveel mogelijk publiek mee naar Paradiso en wie weet winnen we de publieksprijs.
    We kregen er weinig voor terug en als je als band al goed loopt en leuk verdient dan zijn die aantal gigs die je krijgt niet interessant.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Heb met twee bands met de allereerste editie mee gedaan en met één van de twee bands hebben we het uiteindelijk geschopt tot de regiofinale in Zwolle waar we als Public's Favorite eindigde. Heb de schitterende beker nog ergens liggen. Koch was toen nog geen sponsor dus de twee Koch kasten die toen in Hedon op het podium stonden waren van mij

Werd de band Big Apple niet winnaar?

Senior Member

Standaard

We kregen er weinig voor terug en als je als band al goed loopt en leuk verdient dan zijn die aantal gigs die je krijgt niet interessant.
    Jullie spelen toch zo'n 70 shows per jaar met beat it? Dan verdien je inderdaad leuk!
    Gister had Jurgen er nog over dattie met jou gespeeld had in de kerk.
    Repetitie met blazers gehad maar was geen succes. We durven het op zo korte termijn niet aan om ze in Paradiso in te zetten dus gaan we een 2e toetsenist erbij nemen die al bij ons inviel, beetje toto stijl dus 😉

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten