Heb met twee bands met de allereerste editie mee gedaan en met één van de twee bands hebben we het uiteindelijk geschopt tot de regiofinale in Zwolle waar we als Public's Favorite eindigde. Heb de schitterende beker nog ergens liggen. Koch was toen nog geen sponsor dus de twee Koch kasten die toen in Hedon op het podium stonden waren van mij![]()
Thanx voor de tip, dat gaat wel goed komen!
We rekenen totaal niet op de jury prijs, dus we nemen zoveel mogelijk publiek mee naar Paradiso en wie weet winnen we de publieksprijs.
Hoezo is het voor bands die regelmatig optreden niet interessant? Krijgen bands weinig gage die via hun gigs gaan doen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
En we willen juist op dorpsfeesten en grote feesttenten meer voet aan de grond krijgen. Ook bruiloften doen we regelmatig gek genoeg...
De clash is dus puur gericht op kroeg en festival optredens?
Marshall 20/20 in een rack met een 19 inch effect. En een voetpedaal zoals mijn Mesa Boogie V-twin. Met een TS9 ernaast & Wah en volume. En dan de grote 2x12 van bijvoorbeeld Marshall. Da's het kleinste denk ik. Of zo'n Peavey 20 watt topje met twee 1x12 cabjes. & pedalenbak.
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Jullie spelen toch zo'n 70 shows per jaar met beat it? Dan verdien je inderdaad leuk!
Gister had Jurgen er nog over dattie met jou gespeeld had in de kerk.
Repetitie met blazers gehad maar was geen succes. We durven het op zo korte termijn niet aan om ze in Paradiso in te zetten dus gaan we een 2e toetsenist erbij nemen die al bij ons inviel, beetje toto stijl dus 😉
Favorieten/bladwijzers