Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 53
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Dat klopt niet helemaal, Mart Smeets heeft Matthijs flink geschoffeerd tijdens een interview en ze lijken nu de beste vrienden. Hj nodigt hem regelmatig uit. en dat vind ik dan weer een Eikel (Smeets dus)
    Omdat het Smeets is en v Nieuwkerk is afhankelijk van hem, want Smeets uitnodigen scoort meer kijkcijfers dan een minder bekende wetenschapper uit te nodigen.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.805

    Standaard

    Gut, het is amusement he, kijkcijfers. Een presentator hoeft iemand helemaal niet leuk te vinden om uitgenodigd te worden, het moet leuke radio of tv opleveren.
    Matthijs moet het hebben van zijn gasten, die is zelf een saaie pier. Beelen is ook niet interessant maar die heeft zelfs geen interessante gasten dus die probeert reacties uit te lokken. Nou, dat lukt dan weer aardig. Hij haalt er RTL late Night en de Linda er mee. En nou ook gitaarnet. Ik zie dit fragment al weer terug in de jaaroverzichtjes.
    Die kerstbonus is weer binnen.
    Hier had uw advertentie kunnen staan

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En iets als dwdd en 3FM dat om kijkcijfers en luistercijfers gaat kan best commercieel, daar hoeft geen belasting geld naartoe.
    Maar als giel en marthijs commercieel moeten halen ze die kijkcijfers niet meer want dan staan ze tegen de rtl4 meuk geprogrammeerd. Jack Spijkerman was ook zo'n npo 3 pief die dacht commercieel te moeten, de rest is geschiedenis😉

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.805

    Standaard

    Publieken doen en aan belasting en aan commercie. Dat is ook de klacht van de commercielen, dat het valse concurrentie is. Het is echt niet zo dat al die reclame bij de publieke gratis is.
    Hier had uw advertentie kunnen staan

  5. #45
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.796

    Standaard

    Ik zat gisteren te zappen en ik kom op een zender met oude meuk terecht en dat was de soundmix show bezig met presentatie van Hennie Huisman.

    Jeezus choristus, dan heb je het over een hork van een presentator, wat een verschrikkelijke man en wat Joop van Ellende ooit in die man heeft gezien is mij een raadsel.

    En dan die jury, Jaques 'd Ancona als voorzitter, Simone Kleinsma in het midden en Barry Stevens (vooral doorgaan) aan de andere kant.

    Er is wel het een en ander veranderd, maar natuurlijk heb ik ook een positief punt: de 'talenten' konden nog normaal zingen toen in tegenstelling van het volgas schreeuwen van tegenwoordig.

    Hoe is het met Giel Beelen?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Standaard

    Giel die moet ophouden met denken dat hij een factor van belang is en gewoon plaatjes draaien. Heb plezier van zijn radioprogramma's gehad toen hij in de nacht werkte (en ik ook). Dat ie dat stelletje valszingers afkapt vind ik terecht. Verder is nog altijd beter te harden van Qmusic en 538 samen.
    Is ie al gestopt met het uitmelken van de MH 17 ramp?


    Han, moet je voor de grap eens naar de reunie met als thema KRO zoveel jaar. Die Henny Huisman heeft een eigen museum in Uitgeest. Het ego is écht niet te peilen.... Is effe rijden, maar dan heb je ook wat.
    Laatst gewijzigd door beruk; 13 december 2015 om 13:13
    Mwa...

  7. #47
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.796

    Standaard

    Wat een vreselijke man is die HH: riets out en tuts, sombodies hent, meek sis wurld a better plees if jou ken.

    En dan die surprise show, dat was helemaal super fout. Vallen een paar mensen elkaar huilend in de armen die elkaar 40 jaar niet hebben gezien, gaat meneer er naast staan te zingen.

    Gek dat hij is uitgespuwd door de omroepen.

    Meneer claimt dat hij het playbacken heeft uitgevonden, terwijl Martin Brozius dat al deed toen Hennie nog in zijn luiers scheet.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Wat een vreselijke man is die HH: riets out en tuts, sombodies hent, meek sis wurld a better plees if jou ken.

    En dan die surprise show, dat was helemaal super fout. Vallen een paar mensen elkaar huilend in de armen die elkaar 40 jaar niet hebben gezien, gaat meneer er naast staan te zingen.

    Gek dat hij is uitgespuwd door de omroepen.

    Meneer claimt dat hij het playbacken heeft uitgevonden, terwijl Martin Brozius dat al deed toen Hennie nog in zijn luiers scheet.
    Daar zeg je wat...
    Je kunt er op wachten dat je je vingers brandt aan zo'n ex-drummer van de band Lucifer.
    Laatst gewijzigd door RB-1; 13 december 2015 om 20:26 Reden: zpelvaud
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik zat gisteren te zappen en ik kom op een zender met oude meuk terecht en dat was de soundmix show bezig met presentatie van Hennie Huisman.

    Jeezus choristus, dan heb je het over een hork van een presentator, wat een verschrikkelijke man en wat Joop van Ellende ooit in die man heeft gezien is mij een raadsel.
    ...
    Joop zag veel kijkcijfers in hem, en dat is gelukt. Het waren stuk voor stuk succesvolle programma's. Wat jij dan van hem vindt is van ondergeschikt belang.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #50

    Standaard

    Joop is eigenlijk een soort groentenboer, als spruitjes goed lopen moet iedereen spruitjes eten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top