Goede suggesties hierboven. Ik zou ook eens kijken naar betere P90's. Echt, in een Lollar of een Bareknuckle zit meer muziek. Ja. dat kost wat geld, maar als je gitaar er dito van opknapt en je speelt er weer met plezier op, dan is dat de investering waard.