Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
In geval van nood kan ik altijd via mijn Harley Benton American Sound (€29,- koopje van het jaar haha) rechtstreeks de mengtafel in. Het pedaaltje heeft een speakersim die dan heel aardig klinkt.
Ik speel al jaren met een roland GP100 naar m'n mesa 50/50. Een paar jaar geleden had ik het idee dat de gp100 wat wankel aan het worden was en heb ik een GT-8 gekocht als back-up. Nou zijn dit apparaten die wel wat tweaken vergen en daarom heb ik de GT-8 een tijd lang gebruikt in plaats van de gp. Op die manier maakte ik een goede back-up. Maar de GT-8 was lekker en ik heb de situatie omgedraaid: GT-8 als main en de gp als back-up. Totdat een paar knopjes van de GT-8 het begaven waardoor hij niet meer te programmeren was. Nu is de gp100 weer de basis. Prettige hernieuwde kennismaking moet ik zeggen.

Vorige week heb ik de american tone en een compressor besteld. Samen met een DS1 een SD1 en een flanger die ik nog heb liggen moet daar wel een back-up bordje van te maken zijn. Nog ergens een delay scoren, een beetje reverb van de zaal erop en klaar ben ik.