Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Maar goed tijd voor foto's: http://myalbum.com/album/ntdxpQCofJnN Wat een gaaf ding! Ik zei elders dat ik genoeg gitaren heb, maar voor een dobro (al dan niet een echte) heb ik nog wel een beetje GAS. Alleen nog geen geld...
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Wat Kim zegt
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers