Wow, al ruim 2 maanden onveranderd!
![]()
Wow, al ruim 2 maanden onveranderd!
![]()
@mattihaffler, @10us, @jan7
Bedankt voor de suggesties, hier kan ik wat meebinnenkort maar eens kijken wat voor pedaaltje t wordt
![]()
en @jan7, die effecten op de Cube zijn idd best te doen, maar op lange termijn wil ik wel een amp met een fx-loop erin, al zal dat nog wel een paar jaartjes duren![]()
Ik ben ook eindelijk in de race voor een pedalboard. Ik ben aan het kijken en vergelijken. Wat het waarschijnlijk wordt is een Pedaltrain Novo 32 Softcase. Daarbij wil ik de Loopswitch Unit van Harley Benton, de FLX Pro. Op mijn plank komen de volgende pedalen: Okko Diablo Plus, Way Huge Fat Sandwich, Dunlop Cry Baby, MXR Uni-Vibe, EHX Small Stone, Neo Clone, Nano Mistress, Memory Boy, Holy Grail, Korg Pitchblack en een Fender DI/Cab sim.
Al met al heel wat rekenwerk, om alles passend te krijgen. Ik heb met schilderstape op de vloer de maten van de verschillende pedalboards uitgezet om te passen en te meten. Zo kom je niet voor verassingen te staan.
Robin.
Haha.. Dat is echt een vet goed idee van die tape.. Had ik ook moeten doen..
Cool board. Hoe bevalt die Mobius Schizo910? Wat gebruik je er allemaal van?
Ik twijfel zelf heel erg tussen een Mobius of alleen een Ola. Want chorus gebruik ik best veel. Andere modulatie effecten nauwelijks.... Dus zou ik in principe met een Ola met vibrato functie prima uit de voeten kunnen. Maar die Mobius heeft natuurlijk ook phaser, flanger, vibe etc... maar zoals ik zei, dat gebruik ik nauwelijks.
Mobius bevalt me erg goed! Ik gebruik weinig chorus, maar de chorussen zijn wel goed. Ik gebruikt vooral de Rotary, Trem en Vibes.Af en toe phaser en wat filter effectjes. Sommige effecten buiten de Chorus modus om geven ook coole Chorus achtige effecten...
Alleen de Hof moet nog vervangen worden door een Strymon Bluesky
Op de RMC1, TU-3 en de MXR Cae boost overdrive na zit alles in de effect loop.
Laatst gewijzigd door wanna1; 23 oktober 2015 om 20:04
Heins custom, Jackson SL1 amber burst, Charvel Spectrum black, Charvel Spectrum blue, Taylor CE114, Charvel 150SC, Yamaha FG-300 Morley PWB '70, RMC1, MXR CC delay, MXR Tremolo, Boss PS-3, Boss GE-7 (2x), tcE HOF, Marshall JCM800 2210, Marshall JCM800 2203, Marhall 8080, Marshall 8040, 2x12 open back cabinet custom made by Jurjen
Vandaag is mijn Pedaltrain Novo 32 Softcase binnengekomen samen met de Onespot. Van de week komt uit Duitsland mijn Harley Benton FXL8Pro switcher/looper en 10 meter kabel plus 40 jackpluggen (haaks). Dan kan het feest beginnen: het inrichten van mijn Pedalboard!
Robin.
Tsjah Wanna1,
Leg maar uit, 2 boss eq's?
Mijn interesse is gewekt...
Favorieten/bladwijzers