Ah, de inhoud wordt in de versterkers toegevoegd. Lomp, fair enough, maar echt veel gebeurt er nu ook weer niet... verdwijnt die inhoud dan tussen de opname en het thuis afspelen weer, of zo? Ze spelen het verder wel netjes, wat dat betreft mist het zelfs alle rauwe randjes... Maar, op inhoud kan ik ze weinig punten geven.
Dan is zoiets als Song X van Pat Metheny en Ornette Coleman toch echt wel stukken subversiever en stoerder. Of Requiem van King Crimson.
Fijn, kan je consequent twee repetitieblokken boeken in de oefenruimte. Waarvan anderhalf voor het op en afbouwen... En dan klinkt het alsof er gewoon 3 fuzzen met maximale gain in serie geschakeld staan, over alles behalve zang en drums. Het auditieve equivalent van een patatje oorlog, en alle andere voorradige sauzen, zonder de patat, goed door elkaar geroerd.
Ze zijn blijkbaar iig niet bang voor een hernia.
Laatst gewijzigd door Harald; 20 oktober 2015 om 15:52
Ongeacht of een band hard of zacht zou moeten spelen, vind ik het wel een beetje de fout ook van organisatie hoor... Je organiseert een metalfestival of je doet het niet... Beetje als een punkfestival organiseren en vragen of ze met wat meer dynamiek kunnen spelen.
En al die miepers hier die zeggen dat ze zachter moeten spelen, dat kan vast wel inderdaad maar wat HaroldA zegt hoort het wel een beetje bij de muziek en bij de live ervaring. Als ze concerten op huiskamer volume gaan doen, dan haak ik af. Dan mis ik gewoon de helft van de beleving.
Daarnaast ga je bijvoorbeeld motorhead ook niet vragen of het wat zachter kan. Of voor de oude zakken hier, ik geloof niet dat jimmy hendrix of ritchie blackmore zou luisteren als je deze vraag stelde.
Maar goed, het wordt weer een geweldige gitaarnet discussie m.b.t. persoonlijke mening en smaak. Ik heb een vermoeden dat hier geen gezamelijke overeenkomst uit gaat komen...
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Gewoon dit soort bands niet meer boeken, stoppen ze vanzelf en als je dit soort metal wil horen cd'tje kopen en de installatie op 12 zetten.
Ik vraag me trouwens af of die gasten van herder filters in hebben, of dat ze inmiddels doof zijn. Wat een idioten zeg😂
Of hebben ze werk waar ze geen gehoor bij nodig hebben? 😉
Favorieten/bladwijzers